Jump to content

Een nieuwe PC...


OscarPownedYou

Recommended Posts

Sorry ervoor, maar alweer een nieuw topic over hetzelfde van mij. Deze keer gaat het om een andere PC en ik plaats het met opzet niet in een reactie in mijn oude topic omdat die offtopic staat (of hoe je dat ook mag noemen)

Ik zit al een tijdje met 2 grote vragen in mijn maag:

1. Is deze PC goed (genoeg)?

2. Is de webwinkel betrouwbaar?

Misschien wel de lastigste vragen wanneer je een computer wilt kopen. Maargoed, nu even ter zaken:

Is deze (zie hieronder) PC goed genoeg op Grand Theft Auto 4 op te spelen? Ik eis geen superdubersnelheid, maar zonder lagg gamen zou fijn zijn. Dit geld ook voor de graphics; niet alles hoeft helemaal perfect, maar een mooi beeld zou fijn zijn. Nu ben ik weer lang wezen zoeken en nu zit ik te denken over deze computer:

Naam: Windows7-aktie Core G620 4GB 1000GB HD-video DVI Win7

Videokaart: Intel HD Graphics tot 1024mb met DVI (eventueel uitbreidbaar)

Processor: Intel DualCore 1155 G620 2x 2.6GHZ Sandy-Bridge

Harddisk: 1000 GB (1TB)

Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium (64 bit)

Overige informatie is de vinden op www.tinyurl.com/coreg620.

In de bovenstaande spoiler staat dus de informatie over de pc. De winkel waar ik hem wil kopen is: CompuSTUNT (ookwel CompuSTUNT.nl)

Bedankt voor het helpen / reageren !

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ervoor, maar alweer een nieuw topic over hetzelfde van mij. Deze keer gaat het om een andere PC en ik plaats het met opzet niet in een reactie in mijn oude topic omdat die offtopic staat (of hoe je dat ook mag noemen)

Ik zit al een tijdje met 2 grote vragen in mijn maag:

1. Is deze PC goed (genoeg)?

2. Is de webwinkel betrouwbaar?

Misschien wel de lastigste vragen wanneer je een computer wilt kopen. Maargoed, nu even ter zaken:

Is deze (zie hieronder) PC goed genoeg op Grand Theft Auto 4 op te spelen? Ik eis geen superdubersnelheid, maar zonder lagg gamen zou fijn zijn. Dit geld ook voor de graphics; niet alles hoeft helemaal perfect, maar een mooi beeld zou fijn zijn. Nu ben ik weer lang wezen zoeken en nu zit ik te denken over deze computer:

Naam: Windows7-aktie Core G620 4GB 1000GB HD-video DVI Win7

Videokaart: Intel HD Graphics tot 1024mb met DVI (eventueel uitbreidbaar)

Processor: Intel DualCore 1155 G620 2x 2.6GHZ Sandy-Bridge

Harddisk: 1000 GB (1TB)

Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium (64 bit)

Overige informatie is de vinden op www.tinyurl.com/coreg620.

In de bovenstaande spoiler staat dus de informatie over de pc. De winkel waar ik hem wil kopen is: CompuSTUNT (ookwel CompuSTUNT.nl)

Bedankt voor het helpen / reageren !

Deze pc is niet goed genoeg voor gta iv, de cpu is niet erg snel, en door de videokaart kan je gta iv volgens mijn nogeeneens spelen. de winkel is wel betrouwbaar

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt. Wel jammer.

En deze?

Nummero uno: http://www.bcc.nl/product/hewlett-packard-s5725nl

Nummer 2: http://www.compustunt.nl/store/product_info.php?products_id=11015

Bij de 2e is ook het moederbord aanpasbaar.

de eerste pc heeft wel een goede processor maar videokaart serie nummer staat er niet op .

de tweede pc heeft een zeer goede processor maar een slecht videokaart .

conclusie: de processor van die 2 pc's kan gta iv wel aan maar videokaart NIET .

Link to comment
Delen op andere websites

de eerste pc heeft wel een goede processor maar videokaart serie nummer staat er niet op .

de tweede pc heeft een zeer goede processor maar een slecht videokaart .

conclusie: de processor van die 2 pc's kan gta iv wel aan maar videokaart NIET .

Dit is de videokaart van de eerste pc: NVIDIA GeForce 6150 SE (tot 1,87 GB)

Link to comment
Delen op andere websites

Beide computer zijn niet goed genoeg voor IV.

De eerste computer heeft een ingebouwde grapicskaart, en met zo'n ding speel je San Andreas nog net. De tweede pc heeft een te slechte videokaart.

Als je verder gaat zoeken naar een computer kijk dan eerst of er ingebouwde grapics in zitten, dit zie je meestal aan Intel Grapics, Intel HD Grapics, Intel Video.. Deze zijn allemaal ingebouwd. Zoek naar iets waar ATi of nVidea bijstaat. En het is ook aan te raden te zoeken naar een Quad Core.

Als je niks kan vinden kan je altijd zelf nog een pc samenstellen hier.

Link to comment
Delen op andere websites

de eerste pc heeft wel een goede processor maar videokaart serie nummer staat er niet op .

de tweede pc heeft een zeer goede processor maar een slecht videokaart .

conclusie: de processor van die 2 pc's kan gta iv wel aan maar videokaart NIET .

Dit is de videokaart van de eerste pc: NVIDIA GeForce 6150 SE (tot 1,87 GB)

das geen goeie videokaart

je kunt beter een pc samenstellen .

bij 700-800 euro heb je al een mid-range game pc .

Link to comment
Delen op andere websites

das geen goeie videokaart

je kunt beter een pc samenstellen .

bij 700-800 euro heb je al een mid-range game pc .

Ja maar ik heb niet echt verstand van PC's dus ik koop liever eentje die al samengesteld is.

Link to comment
Delen op andere websites

das geen goeie videokaart

je kunt beter een pc samenstellen .

bij 700-800 euro heb je al een mid-range game pc .

Ja maar ik heb niet echt verstand van PC's dus ik koop liever eentje die al samengesteld is.

je kun die ook laten samenstellen maar het kost 50 euro meer

Link to comment
Delen op andere websites

je kun die ook laten samenstellen maar het kost 50 euro meer

Dan kan ik net zo goed een kant-en-klare samengestelde pc kopen zoals die waar dit topic eigenlijk over (moet) gaan/gaat

Kant en klare zijn meestal ook duurder hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je kun die ook laten samenstellen maar het kost 50 euro meer

Dan kan ik net zo goed een kant-en-klare samengestelde pc kopen zoals die waar dit topic eigenlijk over (moet) gaan/gaat

Kant en klare zijn meestal ook duurder hoor ;)

En minder goede prijs/kwaliteit verhouding en meestal zit er dan een snelle CPU in maar een videokaart uit het jaar 2004.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...