GolfG60 Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 je kun die ook laten samenstellen maar het kost 50 euro meer Je vergeet er wel bij te schrijven dat kant-en-klare PC's meer geld kosten vanwege het merk dat ze verkoopt. Ja, zelf samengestelde pc's betaal je wel +/-50 euro voor hem bij het bedrijf te laten bouwen, maar je betaald minder op onderdelen en merken. Dus dezelfde pc kan bv. 100 euro goedkoper zijn als je hem zelf samenstelt, wat je dus in een nog betere videokaart/cpu kan stoppen. Ohja, en garantie en dergelijke gaan gewoon via het bedrijf waar je het koopt, dus het is niet garantie tot de deur Reageren
Swiggers Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Vermeld even je budget en minimale eisen. Dan zal ik voor jou een leuke setup samenstellen. Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 24 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Vermeld even je budget en minimale eisen. Dan zal ik voor jou een leuke setup samenstellen. vier tot zeshonderd euro GTA minimaal op MEDIUM Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Ik wil wel helpen met een beetje samenstellen, maar hoe sla je de lijst op zegmaar? Reageren
kelwin Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Je kan gta iv nu wel high-very high spelen. Maar op welke resolutie bedoel je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.