Kloep Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Hallootjes, Heb weer sinds een tijdje Photoshop erbij gepakt, en het volgende is er uit gekomen. Klik op de afbeelding voor een vergroting. Wat vinden jullie? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik zie aan je gebruikte technieken dat je genoeg ervaring hebt om er echt wat moois van te maken, echter is de afwerking niet helemaal top. De kleuren zien er toch best raar uit, en dat doet dit design geen goed. Ik vind het effect achter de robot er zeer gelikt uit zien. De hoeveelheid contrast die je in je design hebt gestopt zorgt er voor dat deze effecten er uit springen als het ware. Ik vind het wel erg jammer dat het er niet zo realistisch uitziet. Ik denk dat wanneer je wat met de dodge en burn tool had gedaan rond de robot dat het er een stuk realistischer uit had gezien. Je hebt wel heel goed alle attentie op je focal staan, mijn ogen gingen niet gelijk naar de tekst toe o.i.d., dat heb je zeer goed gedaan. Wel jammer is, dat de effecten niet helemaal matchen met de kleuren van de lucht, maar ik denk dat een paar adjustments als color balance dat wel zouden oplossen. Je grote punt is denk ik toch de kleuren, probeer daar wat aan te werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.