kevin9611 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 hallo, ik wou een script toevoegen aan mijn server. alleen hij geeft 4 errors. wat doe ik verkeerd? if(!strcmp("/healmycar",cmdtext,true)) { new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); RepairVehicle(vehicleID); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je voertuig is gerepareerd!"); return 1; } Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Dit gaat zo niet werken.. Bestudeer eerst maar eens de basis. Je hebt weer niet alles wat er nog bij mij staan erbij gezet. Volg AUB eerst deze tutorials. Reageren
kevin9611 Geplaatst: 20 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) Dit gaat zo niet werken.. Bestudeer eerst maar eens de basis. Je hebt weer niet alles wat er nog bij mij staan erbij gezet. Volg AUB eerst deze tutorials. die tut heb ik al een week of 3 bestudeerd krijg het onder de knie alleen het lukt niet met die code van net, wapens, players en vehicle spawn werkt wel Bewerkt: 20 augustus 2011 door kevin9611 Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Heb je het wel onder OnPlayerCommandText gezet? Trouwens ik heb het commando even voor je beter gemaakt: if(!strcmp("/healmycar",cmdtext,true)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je kan dit commando enkel in een voertuig gebruiken."); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je voertuig is gerepareerd!"); return 1; } Reageren
kevin9611 Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 (bewerkt) Heb je het wel onder OnPlayerCommandText gezet? Trouwens ik heb het commando even voor je beter gemaakt: if(!strcmp("/healmycar",cmdtext,true)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je kan dit commando enkel in een voertuig gebruiken."); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je voertuig is gerepareerd!"); return 1; } ja ik had het onder onPlayerCommandText gezet ja, ik zal het nog eens proberen. bedankt EDIT: thnx hij doet het Bewerkt: 21 augustus 2011 door kevin9611 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.