Sprunk Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Hmm, het zal jullie misschien al zijn opgevallen dat ik een enorme fan ben van de Zelde spellenreeks. Ik heb daarom gister al een signature geplaats in dat thema, nadat ik een Smudge tutorial had gevolgd. Die heb ik toen nog vrij basic gehouden. Gister en vandaag ben ik bezig geweest met het verwerken van diverse C4D's in mijn werken. Ook ben ik meer gaan stoeien met dingen als Hue/saturation, Filters, Masks etc. Hier zijn twee signatures die ik gemaakt heb en waar ik zelf tevreden mee ben, aangezien ik tot voorkort nog niet eerder met C4D's heb gewerkt. Ik vind "Link" persoonlijk het mooiste! Graag reacties en tips! Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik heb niet heel veel tijd om een uitgebreide reactie te geven maar één ding valt me toch wel op aan je signatures. Je hebt redelijk door hoor je achtergronden in elkaar kunt zetten met een mooi effectje, je renders daarentegen zijn vrijwel niet bewerkt. Ik zie het niet in ieder geval, niet zichtbaar genoeg althans. Bij je "Link" signature zou er behoorlijk wat aan de render gedaan kunnen worden om zo het geheel beter naar voren te laten komen. Speel wat met "Curves" zodat je signature wat meer contrast krijgt en er niet zo lichtjes en somber uitziet. Ik zie een mooi effect achter Link, waarom niet dat effect wat meer om de render heen brengen, nu lijkt de render zo geplakt als je snapt wat ik bedoel. Door je renders meer met de achtergrond te betrekken creëer je een beter totaalplaatje naar mij mening. Toch nog redelijk lang commentaar eigenlijk, hehe. Je tweede signature vind ik ook het minst mooi, vooral omdat midden in je signature een scheiding ontstaan waarbij zwart tussen het blauw inzit, maar ook omdat je render zo verstopt en keurig resized (verkleind) in een hoekje is geplaatst. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Link: Ik vind de achtergrond erg kleurrijk en versierd, maar qua effecten bij link zelf mis ik iets... [6/10] Ganondrof: De achtergrond is mooi wolkig, en duister. Dat hoort wel bij ganondrof omdat hij de vijand is. Hier heb je wel een mooi effect gemaakt rondom ganondrof. [9/10] Reageren
norik Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 euh sprunk kan je me een simpele signature sturen met PB ik ben niet goed in maken van sigs kijk maar deze die ik nu heb schaamend :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.