Jump to content

vraag over Barbara..


_niickk

Recommended Posts

Hello,

Ik heb een vraag over cj's 5e vriendin Barbara (in el quebrados), ik ben bezig om de 100% bij haar te halen zodat ik het politie uniform krijg. Ik zit nu rond de 40% en ze wil nu naar een club om te dansen. Ik heb op wikigta.nl gekeken om erachter te komen welke club ze heen wil, er staat Of san fierro of Las Venturas. Ik ben eerst bij SF geweest, maar die wijk vond ze niks en dus was ze na afloop van de date niet blij. Daarna ben ik naar Las Venturas gegaan, deze wijk vond ze wel leuk en ik heb gedanst met haar, ik heb bij beide cluvs ongeveer 2800 +- punten gehaald, maar toch is ze telkens teleurgesteld mijn percentage is nu ongeveer 33%. Hoe kan dit? wie kan mij hiermee helpen? alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor mij erg lang geleden dat ik San Andreas heb gespeeld, dus ik heb even voor je gezocht. Het schijnt dat je rond de 3000 punten moet halen om een dancing date succesvol te laten zijn. Je zult dus beter moeten dansen. Mocht je dat absoluut niet lukken, dan kun je er ook voor kiezen om je savegame opnieuw te laden als ze zegt dat ze wil dansen. Als je dan weer naar haar toe gaat, bestaat de kans dat ze iets anders wil doen dan dansen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor mij erg lang geleden dat ik San Andreas heb gespeeld, dus ik heb even voor je gezocht. Het schijnt dat je rond de 3000 punten moet halen om een dancing date succesvol te laten zijn. Je zult dus beter moeten dansen. Mocht je dat absoluut niet lukken, dan kun je er ook voor kiezen om je savegame opnieuw te laden als ze zegt dat ze wil dansen. Als je dan weer naar haar toe gaat, bestaat de kans dat ze iets anders wil doen dan dansen.

alvast bedankt voor het oeken!, nog 1 vraagje dan. Als ik dit telkens opnieuw laadt in de hoop dat ze wat anders wil(wat al 1x gelukt is), zou dat elke keer lukken tot de 100%? of zul je vroeg of laat een keer MOETEN dansen?

Link to comment
Delen op andere websites

nog 1 vraagje dan. Als ik dit telkens opnieuw laadt in de hoop dat ze wat anders wil(wat al 1x gelukt is), zou dat elke keer lukken tot de 100%? of zul je vroeg of laat een keer MOETEN dansen?

Dit weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat het constant kan, totdat je de 100% hebt. Anders zou het niet genoemd worden als een truc om dancing dates te ontwijken. Ik zou zeggen: probeer het uit, en laat hier weten of het werkt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

nog 1 vraagje dan. Als ik dit telkens opnieuw laadt in de hoop dat ze wat anders wil(wat al 1x gelukt is), zou dat elke keer lukken tot de 100%? of zul je vroeg of laat een keer MOETEN dansen?

Dit weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat het constant kan, totdat je de 100% hebt. Anders zou het niet genoemd worden als een truc om dancing dates te ontwijken. Ik zou zeggen: probeer het uit, en laat hier weten of het werkt :)

Ik ben wat laat, maar ik heb het inmiddels uitgeprobeerd(inmiddels alweer een poos geleden) en het was gelukt! dus thanks nog!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...