Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Hallo, Ik wilde mijn HDD van mijn Ps3 formatteren, maar nu vraag ik me af of dan de gedownloade Undead Nightmare pack behouden blijft, en of ik deze anders weer gratis terug kan downloaden als dit niet het geval is? Reageren
Sentasi Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 DLC behoud je dan niet, maar is wel weer (gratis) te downloaden. Ik geloof dat je gekochte content tot 3 of 5 keer opnieuw kunt downloaden. Je kunt naast je saved data ook je game data back-uppen, dan hoef je je games volgens mij niet allemaal opnieuw te installeren. Volgens mij zit de DLC daar niet bij inbegrepen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Heb ik daar dan nog serial nummers ofzo voor nodig om deze weer terug te kunnen downloaden? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Ik kan niet spreken voor de PS3, maar voor op de Xbox heb je die niet nodig, zoiets heb ik ook nooit gekregen bij een DLC trouwens. Maar als ik dus op XBL Marketplace naar een DLC ga die ik al eens heb gedownload, dan zegt ie dat en vraagt ie of ik 'm opnieuw wil downloaden. Als ik dan "ja" doe, doet ie dat gewoon, zonder te vragen om serienummers of iets dergelijks. Reageren
Sentasi Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Wat hierboven staat, geldt ook voor de PS3. Je kunt je eerder gekochte content gewoon opnieuw downloaden. Serienummers hoef je nooit in te voeren, enkel moet je productcode (BLESXXXXXXXX of BCESXXXXXX bijvoorbeeld) overeenkomen. Maar dit is altijd het geval als je uit de Nederlandse store DLC download voor een in Nederland gekocht spel. Je kan bijvoorbeeld niet Amerikaanse DLC installeren voor een Nederlandse game. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Ok bedankt voor de info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.