Jump to content

Beeldscherm probleem


Nouveau_Riche

Recommended Posts

Als ik mijn pc opstart doet ie alles normaal totdat het windows inlogscherm komt.

Soms zie ik dat nog,maar meestal blijft men beeldscherm gewoon zwart,terwijl de pc en het beeldscherm wel aanstaan.

En als ik de electriciteit van het beeldscherm afhaal,en er dan weer opzet,gaat het aan-knopje heel snel knipperen :s

Weet iemand een Oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik mijn pc opstart doet ie alles normaal totdat het windows inlogscherm komt.

Soms zie ik dat nog,maar meestal blijft men beeldscherm gewoon zwart,terwijl de pc en het beeldscherm wel aanstaan.

En als ik de electriciteit van het beeldscherm afhaal,en er dan weer opzet,gaat het aan-knopje heel snel knipperen :s

Weet iemand een Oplossing?

Beeldscherm kapot?, virus?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik mijn pc opstart doet ie alles normaal totdat het windows inlogscherm komt.

Soms zie ik dat nog,maar meestal blijft men beeldscherm gewoon zwart,terwijl de pc en het beeldscherm wel aanstaan.

En als ik de electriciteit van het beeldscherm afhaal,en er dan weer opzet,gaat het aan-knopje heel snel knipperen :s

Weet iemand een Oplossing?

Beeldscherm kapot?, virus?

Ik denk eerder dat z'n beeldscherm kapot is dan een virus. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik mijn pc opstart doet ie alles normaal totdat het windows inlogscherm komt.

Soms zie ik dat nog,maar meestal blijft men beeldscherm gewoon zwart,terwijl de pc en het beeldscherm wel aanstaan.

En als ik de electriciteit van het beeldscherm afhaal,en er dan weer opzet,gaat het aan-knopje heel snel knipperen :s

Weet iemand een Oplossing?

Beeldscherm kapot?, virus?

Ik denk eerder dat z'n beeldscherm kapot is dan een virus. :7

Ja, dat verklaart het waarom ie in de bios het wel gewoon doet :tu:

Ik zou het software matig zoeken, probeer evt. een andere aansluiting/scherm want misschien staat je resolutie te hoog of iets.

Probeer anders eens veilige modus en je videokaart drivers herinstalleren/hogere versie installeren.

En om het af te maken een virusscan uitvoeren in veilige modus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk een probleem met je resolutie, verversingssnelheid of een probleem met je drivers. Herinstalleer de drivers voor je videokaart in veilige modus, dat zal het probleem denk ik wel oplossen.

Als dat niet helpt, sluit tijdelijk een ander beeldscherm aan op je PC en kijk of hetzelfde gebeurt. Zo kun je uitsluiten of het wel of de oorzaak bij het scherm ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...