Jump to content

Beeldschermresolution


mcknight2008

Recommended Posts

Hey mensen,

Sinds Nvidia update van 18 augutus 2011 heb ik een probleem bij GTA IV.

Beeldscherm stond altijd op 1024x786 helemaal volledig beeld. Nu staat ie echter precies 1024x786 met zwarte kader omheen.

Je speelt dus kleine beeldje :N

Iemand een oplossing voor mij ?

Groet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je beeldschermresolutie in het spel opnieuw aanpassen bij graphics :)

Dat deed ik. Mijn beeldscherm is 1440x900 dacht ik maar dan heb ik weinig fps ongeveer onder 20 fps. Daarom wil ik 1024x786 dan heb ik 25 - 35 fps.

Hoe kleiner beeldschermresolutie hoe meer zwarte kader omheen dus steeds kleiner beeld.

Voor de update was gewoon volledig beeld geen probleem.

Groet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier met mijn ati kan je ergens instellen of je het over je hele beeld uitgerekt wil hebben, met nvidia weet ik niet precies hoe, hier ga ik naar Properties van Digital Flat panel en doe ik Scale image to full panel size.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier met mijn ati kan je ergens instellen of je het over je hele beeld uitgerekt wil hebben, met nvidia weet ik niet precies hoe, hier ga ik naar Properties van Digital Flat panel en doe ik Scale image to full panel size.

Staat helaas niet bij mij nvidia.. Ik heb even herstelpunt gemaakt dat update van Nvidia terug naar vorig update.

Ik hou wel op hoogte of aan de update ligt.

Groet.

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost even samengevoegd. Als je nog iets wil toevoegen en jouw bericht is het laatste in het onderwerp, kan je de "Bewerk"-knop rechts onderaan je reactie gebruiken. :tu: <<<

Het ligt inderdaad aan de update van Nvidia.. Ik wacht tot Nvidia dit probleem gaat oplossen

Ik heb nu gewoon helemaal fullscreen 1024x768 :)

Groet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...