Jump to content

Erg lage fps


mcknight2008

Recommended Posts

Hamer er nou niet op in. De CPU zal het inderdaad niet tot High schoppen, maar in ieder geval Medium met een fatsoenlijke FPS. De topicstarter komt niet eens aan de Medium, dus ligt het overduidelijk aan de grafische kaart, zoals al meerdere malen is gezegd in dit topic.

Een laptop cpu i5 dualcore 2.9 GHz wanneer ie in Turbo Boost staat haalt medium, dus zo'n pc quadcore processor moet zeker high halen..Zeker dat type processor..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatste patch geinstalleerd, update van ati videokaart ook. Ik speel hem op allerlaagste, maar af en toe gaat die laggen.. De videokaart komt uit 2010.

Op youtube gekeken zelfde laptop en die speelde gewoon 30 fps..

Groet.

Ati ? Je hebt een nvidea kaart.

En als je kaart van 2011 is kan hij nog steeds slecht zijn. Ligt eraan wat voor kaart je hebt niet hoe oud hij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatste patch geinstalleerd, update van ati videokaart ook. Ik speel hem op allerlaagste, maar af en toe gaat die laggen.. De videokaart komt uit 2010.

Op youtube gekeken zelfde laptop en die speelde gewoon 30 fps..

Groet.

Ati ? Je hebt een nvidea kaart.

En als je kaart van 2011 is kan hij nog steeds slecht zijn. Ligt eraan wat voor kaart je hebt niet hoe oud hij is.

(ik was ff in de war op de forum laptop en pc :puh: Hier gaat over mijn pc )

De videokaart is Nvidia Geforce GT220 1 GB

Ik weet dat de videokaart slecht is, maar hij moet gewoon meer fps kunnen halen. Met Black ops haalde ik 50 fps. Modernwarfare meer dan 60 fps.

Dus waarom kan GTA IV niet boven 30 fps halen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...