Jump to content

Roze autos


BiglifeRPG

Recommended Posts

Hallo,

Na dat ik een patch voor GTA IV op de xbox 360 heb gedownload zijn er een paar roze auto's is dat nieuw of is dat een bug?

Want ik heb nu een roze schafter bij mn parkeerplaats en daar heb ik er nog maar 3 van gezien en de maffia reed daar in in een missie xD

Link to comment
Delen op andere websites

Niet speciaal. er zijn zoveel auto's die ook roze zijn. als voorbeeld: de Willard, de Merit. de Schafter, de Stratum. noem zo maar op :puh: en die zitten ook in de Originele GTA 4.

Voordat ik die update had heb ik nooit roze auto's gezien behalve de pink feltzer van gracie, en waarom zou de maffia in een roze schafter rijden??

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Roze voertuigen komen wel vaker voor hoor, vooral online op de een of andere manier. Vaak zie je er meer als je er in een rijdt.

Kijk deze afbeelding maar eens, dat kwamen we o.a een keer op een middagje tegen met de clan.

Ja maar waarom rijd de maffia in een Roze Schafter?? XD

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ze stiekem toch niet zo stoer zijn als je denkt.. 0_0

Maar serieus, ik heb geen idee. Roze auto's (zeker sommige modellen) zijn gewoon zeldzaam, en al je er een ziet is het gewoon een toevalstreffer denk ik. :puh:

Ik heb nog maar 3 roze schafters gezien en daar heb ik er 1 van :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...