Eva41 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Iemand nog tips voor Body Harvest? Ik ben vaak al wasted voordat ik bij de Combine Harvester ben... Wel full body armor en health
NandroDavids Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Iemand nog tips voor Body Harvest? Er staan nog tal van tips op WikiGTA, en wel hier: *KLIK*. Probeer de tips die daar staan eens
Eva41 Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Iemand nog tips voor Body Harvest? Er staan nog tal van tips op WikiGTA, en wel hier: *KLIK*. Probeer de tips die daar staan eens gelukt! thanks!
CarlJohnson1998 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Iemand nog tips voor Body Harvest? Ik ben vaak al wasted voordat ik bij de Combine Harvester ben... Wel full body armor en health Probeer eens naar de Amu-nation te gaan! Koop daar een soort Rifle of een Supressor handgun. Deze zijn ook zeer goed, als het je echt niet lukt. Ik raad je dit niet aan maar je kan altijd cheats gebruiken zoals Oneindige zuurstof Hier de cheat code : BAGUVIX Oneindige Gezondheid - Jelle
Dutchy3010 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Let voortaan a.u.b. op de datum als je post... Dit topic is bijna een jaar oud.
Recommended Posts