Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Toen ik net besloot mijn iPod touch en iPhone eens uit te proberen met Remote Play op de PS3, besloot ik beide apparaten te verbinden. Helaas gaf hij op beide iDevices aan dat de verbinding mislukt is. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Want ik weet dat het wel moet werken. Ook weet ik dus hoe je hem moet verbinden (via de netwerkinstellingen naar PS3 systeem zoeken en wachtwoord dat op scherm wordt weergegeven invoeren). Ik zou hulp erg op prijs stellen. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 (bewerkt) Heb je al geprobeerd alleen je iPhone of iPod te verbinden ? Bewerkt: 23 augustus 2011 door Shotyoudie Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Volgens mij gaat dat niet zo gemakkelijk met Apple. Bestanden kopiëren via de computer moet al via iTunes, dus dan lijkt me dat het via de PS3 helemaal niet mogelijk is om iets snel te kopiëren aangezien de Playstation 3 alleen bestanden ziet als het in bepaalde mappen staan op bijvoorbeeld een USB-stick (PS3 > PHOTOS e.d.). Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Heb je al geprobeerd alleen je iPhone of iPod te verbinden ? Ja, dat had ik al verteld in de beginpost, hé. Volgens mij gaat dat niet zo gemakkelijk met Apple. Bestanden kopiëren via de computer moet al via iTunes, dus dan lijkt me dat het via de PS3 helemaal niet mogelijk is om iets snel te kopiëren aangezien de Playstation 3 alleen bestanden ziet als het in bepaalde mappen staan op bijvoorbeeld een USB-stick (PS3 > PHOTOS e.d.). Maar op meerdere sites wordt wel gesproken over Remote Play op de iTouch/iPhone. Dus het zou mogelijk moeten zijn, lijkt me... Maar goed, ik heb wat verder zitten zoeken en er wordt gezegd dat er wel jailbreak apps voor zijn, maar aangezien ik mijn iTouch/iPhone nu niet heb gejailbreakt laat ik het maar zitten. Bedankt voor de hulp in elk geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.