gtasafreakje Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Hoi Gta (SA) Gamers, Vraag 1: Ik heb GTA SA Geinstalleerd, ik heb bus station las venturas erin gezet maar hoe kan ik daar oook andere bussen laten staan? Of ergens anders Vraag 2: Hoe gaan die afgesloten bruggen open? Dankjewel alvast iedereen, Nick Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Vraag 1 kan ik niet beantwoorden, maar vraag 2 wel. Blijf missies spelen, uiteindelijk speel je de nieuwe gebieden vrij. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Vraag 2: Hoe gaan die afgesloten bruggen open? Door de missies te spelen. The Green Sabre (Toegang tot San Fierro) Yay Ka-Boom-Boom (Toegang tot Las Venturas) Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Vraag 1 kan ik niet beantwoorden, maar vraag 2 wel. Blijf missies spelen, uiteindelijk speel je de nieuwe gebieden vrij. Dus dan heb je het bijvoorbeeld over Taxi missies enzo? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Nee, die juist niet. Hij bedoelt de verhaallijn-missies. Als je op deze pagina kijkt, kan je zien welke missies je allemaal moet spelen voordat je een nieuw gebied hebt vrijgespeeld. Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 (bewerkt) Oke, vraag 2 is beantwoord. Weet iemand nog iets op vraag 1? Bewerkt: 23 augustus 2011 door gtasafreakje Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Die vraag kan je beter hier plaatsen, daar heb je sneller kans dat je vraag wordt beantwoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.