sem2409 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Hallo iedereen, Ik heb een vraag over het overzetten van saved games naar een andere computer ik heb namelijk een nieuwe computer gekocht en ik wil graag mijn oude save game naar deze nieuwe computer overzetten want ik wil niet weer helemaal overnieuw beginnen alvast bedankt voor het beantwoorden Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Je kan je Savegames op een USB-Stick zetten en dan weer op je nieuwe PC zetten. Dan heb ik een vraagje, weet je wel waar je je Save-Games kan vinden. Anders zet ik dat er even bij of een ander Lid doet het? Reageren
sem2409 Geplaatst: 24 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Ja ik weet waar ik dit kan vinden dat is namelijk Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e0000*********** maar is dit bij windows 7 hetzelfde?? en ik heb een andere vraag kan de laptop gta iv aan Productspecificaties Processor:Intel Core i5 - i5-2410M Kloksnelheid :2.3 GHz Besturingssysteem :Microsoft® Windows® 7 Home Premium 64bits Intern geheugen : 4096 MB Harde schijf:500 GB (5400 RPM Serial ATA) Videokaart :NVIDIA® GeForce® GT 520M Videokaartgeheugen :1 GB Reageren
Dippie Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) Ja ik weet waar ik dit kan vinden dat is namelijk Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e0000*********** maar is dit bij windows 7 hetzelfde?? en ik heb een andere vraag kan de laptop gta iv aan Productspecificaties Processor:Intel Core i5 - i5-2410M Kloksnelheid :2.3 GHz Besturingssysteem :Microsoft® Windows® 7 Home Premium 64bits Intern geheugen : 4096 MB Harde schijf:500 GB (5400 RPM Serial ATA) Videokaart :NVIDIA® GeForce® GT 520M Videokaartgeheugen :1 GB [table=header]Operating System|Locatie Windows XP SP3|C:\Documents and Settings\<user>\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Windows Vista|C:\Users\<user>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Windows 7|C:\Users\<user>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames[/table] Let op: dit is van de Engelse versie. De Nederlandse versie heeft bijvoorbeeld "gebruikers" in plaats van "users". Ik heb echter de Engelse versie laten staan, omdat ik zeker weet dat hier veel mensen (waaronder ik) de Engelse windows hebben. Bewerkt: 24 augustus 2011 door Doemar Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ja ik weet waar ik dit kan vinden dat is namelijk Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e0000*********** maar is dit bij windows 7 hetzelfde?? en ik heb een andere vraag kan de laptop gta iv aan Productspecificaties Processor:Intel Core i5 - i5-2410M Kloksnelheid :2.3 GHz Besturingssysteem :Microsoft® Windows® 7 Home Premium 64bits Intern geheugen : 4096 MB Harde schijf:500 GB (5400 RPM Serial ATA) Videokaart :NVIDIA® GeForce® GT 520M Videokaartgeheugen :1 GB Je kunt Flitskikker Infotool even downloaden. Daar kan je mee zien of je Laptop GTA IV aan kan. Je kunt Flitskikker Infotool hier vinden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Die laptop kan GTA IV op low aan (de videokaart is niet zo goed, maar dat heb je zo goed als altijd met laptops). Reageren
sem2409 Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2011 als ik de save game op mijn computer zet kan ik hem niet laden in gta iv want ik heb hem bij mijn andere save game gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.