Jump to content

Nieuwe computer + ICenchancer


ManDieNiksKan

Recommended Posts

Hallo, ik was van plan om een nieuwe computer te kopen. Maar ik had eerst nog een aantal vraagjes.

Zou de computer met de volgende specs gta iv zonder probleem kunnen runnen? en dan met name ICenchancer 1.3

de specs

pc 1

http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_Gaming__en__Multimedia/ALTERNATE/Pluto_P120/559177/?tn=BUILDERS

pc 2

http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_Gaming__en__Multimedia/ALTERNATE/Saturnus_P120/559185/?tn=BUILDERS

OF kan iemand een pc samen stellen voor onder de 1000 euro, die gta iv + ICenchancer 1,3 gemakkelijk zonder ''lagg'' kan runnen.

(aangezien ik niet zo technisch ben met computer hardware.

Budget: 1000 euro

Doel: Battlefield 2 en 3, GTA IV + IceEnchancer

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: samenstellen

Benodigde randapparatuur: Geen

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf

Extra koeling (voor overklokken): Niet van plan te overclocken.

alvast bedankt.

Bewerkt: door ManDieNiksKan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook niet een expert op het gebied van Hardware. Als iemand een PC moet samenstellen moet je dit lijstje even invullen:

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Voor de moderator, moet dit Topic niet naar de Computer Talk afdeling?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook niet een expert op het gebied van Hardware. Als iemand een PC moet samenstellen moet je dit lijstje even invullen:

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Voor de moderator, moet dit Topic niet naar de Computer Talk afdeling?

Oh die section is me nog niet opgevallen op het eerste oog, mijn excuses ik zal meteen even de main post editten emt de /b code.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh die section is me nog niet opgevallen op het eerste oog, mijn excuses ik zal meteen even de main post editten emt de /b code.

het is de bedoeling dat je dan lijstje kopieerd zonder code tags. Als je dan het lijstje ook nog in wil vullen kunnen wij evt en pc samenstellen die aan jou eisen voldoet.

Edit: ik zie nu dat je het lijstje al ingevult hebt, hoef je alleen nog even de code tags weg te halen. :sigaar:

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Zo even een pc samengesteld link: Klik

Omdat je in 'pc-builder' enkel een 'oem besturingsysteem' kan kiezen moet je deze apart kopen. link: Klik

Maar als ik jou was zou ik eens rondkijken om windows 7 in een andere winkel te kopen want soms kan je al een windows 7 voor veel goekopre prijs vinden dan bij Alternate. icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Zo even een pc samengesteld link: Klik

Omdat je in 'pc-builder' enkel een 'oem besturingsysteem' kan kiezen moet je deze apart kopen. link: Klik

Maar als ik jou was zou ik eens rondkijken om windows 7 in een andere winkel te kopen want soms kan je al een windows 7 voor veel goekopre prijs vinden dan bij Alternate. icon_mrgreen.gif

Hardstikke bedankt, dus dit zou battlefield 3 gewoon normaal kunnen laten lopen en gta iv met icEnchancer alles op high?

Ik ben namelijk een video edittor, en de pc die ik nu heb is 3x niets als ik in de video edittor van gta de cameras wil instellen en hij rijd zeg maar een stukje langs dat park verdwijnt de omgeving gewoon totaal en kan ik zelfs de subway onder de grond zien.

maar ik vind die windows wel duur zeg, ik denk dat ik die wel gewoon ergens van het net haal.

Bewerkt: door ManDieNiksKan
Link to comment
Delen op andere websites

Zo even een pc samengesteld link: Klik

Omdat je in 'pc-builder' enkel een 'oem besturingsysteem' kan kiezen moet je deze apart kopen. link: Klik

Maar als ik jou was zou ik eens rondkijken om windows 7 in een andere winkel te kopen want soms kan je al een windows 7 voor veel goekopre prijs vinden dan bij Alternate. icon_mrgreen.gif

1 Opmerking. Dat moederbord heeft ondersteuning voor SATAIII hardeschijven. Waarom doe je er dan een SATAII bij?

PS:

SATA300 = SATAII

SATA600 = SATAIII

Link to comment
Delen op andere websites

Zo even een pc samengesteld link: Klik

Omdat je in 'pc-builder' enkel een 'oem besturingsysteem' kan kiezen moet je deze apart kopen. link: Klik

Maar als ik jou was zou ik eens rondkijken om windows 7 in een andere winkel te kopen want soms kan je al een windows 7 voor veel goekopre prijs vinden dan bij Alternate. icon_mrgreen.gif

1 Opmerking. Dat moederbord heeft ondersteuning voor SATAIII hardeschijven. Waarom doe je er dan een SATAII bij?

PS:

SATA300 = SATAII

SATA600 = SATAIII

zit daar veel verschil in dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Topic verplaatst naar het Hardware forum. Met de 3 PC's die hier in het topic staan zou je GTA IV zeker op high moeten kunnen spelen en de systeemeisen van BF3 zijn nog niet uit, dus daarop kunnen we moeilijk een antwoord geven, maar medium moet volgens mij zeker lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Topic verplaatst naar het Hardware forum. Met de 3 PC's die hier in het topic staan zou je GTA IV zeker op high moeten kunnen spelen en de systeemeisen van BF3 zijn nog niet uit, dus daarop kunnen we moeilijk een antwoord geven, maar medium moet volgens mij zeker lukken.

Ja maar ik heb het ook over de ICEnchancer he.

Link to comment
Delen op andere websites

OEM kan je maar een keer gebruiken, daarna niet meer.

je kan meer uitgeven aan een retail versie en deze zo vaak gebruiken als je maar wil, of je koopt een goedkopere oem versie en je kan deze maar 1 keer gebruiken

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...