NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Beste forummers, Ik heb een probleem. Ik heb gisteren een Roxio Game Capture Console versie gekocht. Ik heb alles gedaan wat moest. Geinstalleerd ging allemaal perfect. ik heb alles goed aangesloten en ik ontvang beeld van mijn tv naar het laptop scherm. Geluid is goed. Alleen het scherm is dubbel. Ik zie het schermpje zoals het moet en een klein gedeelte van de bovenkant zie ik onder weer. Ik heb dat alleen als mijn TV resolutie op 480p staat als ik hem op 720p of 1080i zet dan zie ik alleen gestreept beeld. Ik laat een screen hiervan zien. Ook staat er dat ik geen signaal heb. Mijn tv is HD ready.. Dus misschien ligt het daaraan dat het alleen Full HD kan. Hier heb ik hem op 480p zoals jullie kunnen zien. (Spoiler tags ivm grote afmetingen) Hier heb ik hem op 720p zoals jullie kunnen zien. (Spoiler tags ivm grote afmetingen) Hier heb ik hem op 1080i zoals jullie kunnen zien. (Spoiler tags ivm grote afmetingen) Als iemand me hiermee kan helpen, graag! >>> Door Svenie: Topic verplaatst naar 'Console & Game events'<<< Reageren
Joriz Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Wat kan je bij opties instellen? Kan je switchen tussen PAL en NTSC? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Bedoel je resolutie? Kan ik bij Systeem Instellingen op de Xbox360 kiezen tussen: - 480p - 720p - 1080i - 1080p << Als ik deze doe gaat TV scherm op blauw omdat hij dat niet kan trekken. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) Sorry verkeerd gelezen, hij moet 720P dan worden ingesteld. En op NSTC-M worden ingesteld. Verder moet je ook op youtube kijken. Bewerkt: 24 augustus 2011 door >$bram$< Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) Bram, je bent geweldig! Hij doet het goed! Thanks! Edit: Nieuwe vraag: Ik neem op en hij versnelt alles met een rare kwaliteit. Wat moet ikk doen? Bewerkt: 24 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
>$bram$< Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Bram, je bent geweldig! Hij doet het goed! Thanks! Edit: Nieuwe vraag: Ik neem op en hij versnelt alles met een rare kwaliteit. Wat moet ikk doen? Upload even iets, misschien even iets uploaden, misschien dat renderen helpt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 http://www.youtube.com/watch?v=f3iUeLh9FOI Reageren
>$bram$< Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ok, check of alle kabels goed zitten. Verder zorg je ervoor dat er zo min mogelijk knikken in zitten. Haal je mobieltje weg bij de kabels (Het kan het signaal verstoren). Verder moet je anders even op youtube zoeken wat er loos is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 (bewerkt) Kabels zitten goed. Ik heb geen mobieltje hier. Youtube here we come.. Edit: Op Youtube zeggen ze dat je RAM geheugen minimaal 2 GB moet zijn. Denk niet dat me laptop dit heeft. Als me pa vanmiddag thuis is vraag ik wel ff een USB verlengsnoer zodat hij van Roxio kastje naar de desktop 5 meter verder kan.. Bewerkt: 25 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
>$bram$< Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 http://www.youtube.com/watch?v=pXI-Zl1C75s Productie nr. 1 met sony vegas, ben nu bezig met eentje die beter moet gaan worden. Wel 720P selecteren! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 (bewerkt) Op mijn Pa's PC werkt ie goed! Alleen als ik een Project maak en een Gameplay van 20 minuten naar 5 maak. En die van 5 kun je maar 30 seconden kijken daarna is het een foto. Ik probeer hem morgen weer te uploaden. Alles opgelost: Bewerkt: 27 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
>$bram$< Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Op mijn Pa's PC werkt ie goed! Alleen als ik een Project maak en een Gameplay van 20 minuten naar 5 maak. En die van 5 kun je maar 30 seconden kijken daarna is het een foto. Ik probeer hem morgen weer te uploaden. Alles opgelost: Je moet als DivX 720P @60FPS renderen via de bijgeleverde software, dan ziet het er wat beter uit!. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik zal het proberen. Tot nu toe alleen gedaan met .avi Reageren
>$bram$< Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik zal het proberen. Tot nu toe alleen gedaan met .avi Weet ik met recorden moet het in AVI maar wanneer je het filmbestand publiceert moet het in 720PDivx @ 60FPS Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik publiceer het niet. Ik wissel het meteen uit naar YT. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.