Jump to content

Waar kan ik bussen plaatsen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi Iedereen,

Ik heb GTA SA Geinstalleerd, ik heb bus station las venturas erin gezet maar hoe kan ik daar oook andere bussen laten staan?

Of ergens anders

Geplaatst:

Klik of moest je het niet snappen kan je ook een carspawner downloaden. thumbsup2.gif

Oke. ik wil een bus spawnen maar ik heb de conexxion bus. dus als ik de bus spawn, krijg ik dan die conexxion? want nu krijg ik als ik een bus spwawn zon grote rode :N

Geplaatst:

Klik of moest je het niet snappen kan je ook een carspawner downloaden. thumbsup2.gif

Oke. ik wil een bus spawnen maar ik heb de conexxion bus. dus als ik de bus spawn, krijg ik dan die conexxion? want nu krijg ik als ik een bus spwawn zon grote rode :N

Welke bus heb je aangepast?

Je hebt er namelijk een Coach en een bus controleer of je wel de juiste bus spawnt. :)

Geplaatst:

Oke, ik heb gekeken naar de txd van het connexxion busje. De txd is ook helemaal rood, dus ik denk dat het aan het bestand ligt. Heeft iemand de goede?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...