gtasafreakje Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Hoi Iedereen, Ik heb GTA SA Geinstalleerd, ik heb bus station las venturas erin gezet maar hoe kan ik daar oook andere bussen laten staan? Of ergens anders Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Waarom geen antwoorden? Reageren
Woody268 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Klik of moest je het niet snappen kan je ook een carspawner downloaden. Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Klik of moest je het niet snappen kan je ook een carspawner downloaden. Oke. ik wil een bus spawnen maar ik heb de conexxion bus. dus als ik de bus spawn, krijg ik dan die conexxion? want nu krijg ik als ik een bus spwawn zon grote rode Reageren
Woody268 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Klik of moest je het niet snappen kan je ook een carspawner downloaden. Oke. ik wil een bus spawnen maar ik heb de conexxion bus. dus als ik de bus spawn, krijg ik dan die conexxion? want nu krijg ik als ik een bus spwawn zon grote rode Welke bus heb je aangepast? Je hebt er namelijk een Coach en een bus controleer of je wel de juiste bus spawnt. Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Oke, ik heb gekeken naar de txd van het connexxion busje. De txd is ook helemaal rood, dus ik denk dat het aan het bestand ligt. Heeft iemand de goede? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.