Jump to content

Mashups

DaddyPimp

Recommended Posts

A mashup or bootleg (also mesh, mash up, mash-up, blend and bastard pop/rock) is a song or composition created by blending two or more pre-recorded songs, usually by overlaying the vocal track of one song seamlessly over the instrumental track of another.

Ken jij leuke muziek mashups of maak je ze zelf? Post ze hier!

Dit is een van mijn meest recente mashups, de mix zelf start rond 1:40.

Yolanda Be Cool vs. Tony Junior & Nicolas Nox - Loesje no speak Americano (DJ Daddypimp Mashup)

Bewerkt: door DaddyPimp
Delen op andere websites

Je Mash-Up klinkt technisch goed. Maar je had van te voren wat meer de volgende plaat kunnen teasen. Dit klikt eigenlijk ook meer als een mix overgang dan een mas-up.

Ik maak zo af en toe ook wel eens een mash-up. Maar vaak doe ik er niks mee. Ik maak wel vaak gewoon "edits" van tracks. Deze mash-up vind ik overigens wel goed gelukt:

Bewerkt: door S-te-Fan
Delen op andere websites

• 4 maanden later...
  • 1 maand later...

Ik weet niet precies wat je gebruikt om dit te maken, maar probeer je acapella een beetje te equalizen, deze past nu niet helemaal bij de beat nog. Het hoort één geheel te zijn dit, maar dat klinkt het nog niet. De beat lijkt van veel hogere kwaliteit dan de acapella op dit moment.

Delen op andere websites

^^Above me. Mashup is goed gemaakt, maar de muziek die erin voorkomt kan ik ECHT NIET waarderen. (In mijn ogen, gewoon waardeloze troep.)

Zowieso, de beste Mashup die ik ooit heb gehoord.

Bewerkt: door Lord-Vortex
Delen op andere websites

^^Above me. Mashup is goed gemaakt, maar de muziek die erin voorkomt kan ik ECHT NIET waarderen. (In mijn ogen, gewoon waardeloze troep.)

Zowieso, de beste Mashup die ik ooit heb gehoord.

Dat is een remix.

Eigenlijk nu je het zegt heb je gelijk, dacht echt dat het een Mashup was. XD

My bad.

Najaah, dan heb ik wel een mashup.

http://www.youtube.com/watch?v=rqJTxHZV7QQ

Bewerkt: door Lord-Vortex
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Dr. Dre met Eminem, twee legends op een nieuwe beat. Ik heb de acapella van 'Forgot About Dre' op de instrumental van 'Mac Miller - Loud' geplaatst en eer een bijpassende video bij gemaakt. Elke commentaar is welkom, ik ben benieuwd naar de meningen! :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...