Jump to content

Rigs of Rods valt uit


-TonyStark-

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb net Rigs of Rods geinstalleerd, en hij start goed op en dergelijk. Maar elke keer als ik in een voertuig ga dan valt rigs of rods uit en krijg ik een foutrapport.

Wat kan ik hieraan doen?

Vroeger deed hij het wel dus aan mijn specs ligt het niet,maar sinds ik W7 64bit heb gebeurt dit,vroeger had ik 32 bit. Kan dit het zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Probeer eens:

Rechtermuisknop -> Eigenschappen ->Compatibiliteit -> Vink onderaan bij Bevoegdheidsniveau het vinkje aan.

Valt hij dan nog uit doe dan dit:

Rechtermuisknop -> Eigenschappen ->Compatibiliteit -> Vink onderaan bij Bevoegdheidsniveau het vinkje aan -> en klik aan Dit programma uitvoeren als compatibiliteitsmodus voor -> vink aan en kies Windows xp (service pack 1 of 2 of3)

Hopelijk helpt dit ! :dans:

Grtzz, Max

Link to comment
Delen op andere websites

@Max,helaas, het werkt nog niet.

@Tijgertje, ik krijg gewoon een kadertje met niet echt een foutmelding. Hij zegt 'Rigs of Rods has stopped working,please send us this report to help fix the problem' ik heb hem al enkele keren verzonden maar het mocht niet baten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...