pascalboy Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Je ziet wel eens op grote servers dat als er admins online zijn, dat ze geld , amour, lives, of scores geven en dat komt ook nog groot in beeld niet in de chat weet iemand hoe je dit kan maken. alvast erg bedankt Reageren
Crusher!! Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Je ziet wel eens op grote servers dat als er admins online zijn, dat ze geld , amour, lives, of scores geven en dat komt ook nog groot in beeld niet in de chat weet iemand hoe je dit kan maken. alvast erg bedankt gebruik een admin systeem. Reageren
pascalboy Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Je ziet wel eens op grote servers dat als er admins online zijn, dat ze geld , amour, lives, of scores geven en dat komt ook nog groot in beeld niet in de chat weet iemand hoe je dit kan maken. alvast erg bedankt gebruik een admin systeem. oke waar kan ik die vinden. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 SA-MP Forum Een kort&krachtig antwoord Reageren
pascalboy Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 SA-MP Forum Een kort&krachtig antwoord haha maar ik kan daar niet zo snel iets vinden. ??? waar moet ik onder kijken Reageren
Crusher!! Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Of je kijkt hier. 1e resultaat Xtreme admin, hebbik vroeger gebruikt werkte top Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.