Gregstjeee Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Hej ik heb net SAMI mod installer geinstalleerd en voor de mods werkt het prima Nu wil ik graag een ANTANOV 225 installeren om er mensen,auto's mee in te vervoeren, Maar als ik de andromada wil replacen krijg ik dit probleem Ik heb sami al gereinstalleerd maar werkt nog steeds niet.. Het is alleen met de andromada en hoe kan ik het oplossen? Nog een probleem is, als je op je eigen server zit met wat vrienden hoe kan je laten doen dat zei ook de mod zien? zodat ze zelf ook in de andromada kunnen en er in de lucht uitspringen?? Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Voer het programma uit als administrator. Dus: RMB op SAMI dan "Als administrator uitvoeren". Reageren
Gregstjeee Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Voer het programma uit als administrator. Dus: RMB op SAMI dan "Als administrator uitvoeren". Ik heb gedaan RMB als administator uitvoeren dan install a mod-->folders-->MODS(daar staat ANDROM txd en dff in)-->install mod en dan druk ik op andromeda(normaal is altijd al een vehicle geselecteerd maar hier moet ik nog een kieze :S)--> en dan krijg ik het probleem terug?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.