Jump to content

GTA EFLC lag


Blink1eighty2

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ongetwijfeld is deze vraag wel eens eerder gesteld op dit forum, en misschien hoort dit onderwerp wel niet in dit topic? (ik ben nog nieuw :$)

Maar zoals de titel al aangeeft heb ik last van een lag bij deze versie.(spel vandaag gekocht) Het spel word echt onspeel baar. Ik heb de support van rockstar ook al geraadpleegt, maar tot zover heeft die ook nog niks uitgehaald. Pogingen die ik gedaan heb; (ow ja met splintercell conviction heb ik er ook last, het rare hierbij is dat het een half jaar goed deed, TIS NIET VERANDER MET HET INSTALEREN VAN GTA maar ter zijde.

-Framework 4 + sp 1 geinstalleerd

-Visual runtimes + sp1 geinstalleerd

-Drivers geupdated

-Als administrator uitvoeren

-opstart schema aangepast (MSCONFIG)

-TEMP map geleegt

-Reinstalled the game

-Nieuwste patch geinstalleerd

-Nieuwste direct X

-Laagste grafische optie, en de hoogste geen verschil

Oh ja mijn computer;

-Windows 7 64bit

-i3 3.07 gHz

-RAM 4096mb

-Ati radeon hd5450 volgens mij 1gb

Volgens mij moet ik met deze dingen toch wel op high moeten kunnen spelen zonder lag?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die videokaart is veeel te slecht om normaal eflc te kunnen spelen.. En wat je bedoelt is geen lagg, maar framedrop en word veroorzaakt omdat je videokaart hier gewoon te slecht voor is.

Er zijn altijd pc dat processor heel goed is maar de videokaart is heel erg bagger eigenlijk moet je gewoon pc kopen en apart videokaart. :{

Ik heb voor mijn laptop: wel goede processor, maar videokaart is matig HD5470 512 mb om paar seconde framedrops bij GTA Iv. Onspeelbaar gewoon.

En voor de pc goede processor, videokaart slecht GT220. kom niet eens boven 30 fps bij GTA IV. :N

Kan wel Call of duty Black ops spelen, geen lagg of iets.

GTA IV is zo dom geweest om zo nodig van xbox overzetten naar pc.. slecht idee..

Groet.

Bewerkt: door mcknight2008
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...