Jump to content

NEW DESKTOP

Recommended Posts

Geplaatst:

Budget: 500 - 650 euro

Doel: Internet , Itunes(muziek afspelen), Gamen

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Mag Allebei

Benodigde randapparatuur: Geen

Besturingssysteem: Heb ik al , maar mag ook

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: de nieuwe harde schijf in combinatie misschien met mijn huidige HDD

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door het bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: nee

Ik zag deze computer. klikje.

Is dit al een goede computer of zie ik dit totaal verkeerd?

En is dit wel een betrouwbare site , vond hem in een ander topic gemaakt door "Maxvito"

Ik las ergens dat je met AMD processors voordeliger bent als Intels maar voor het zelfde geld meer krijgt.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrIndependent

16

• Woody268

7

• Sprunk

2

• kelwin

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De specificaties van de PC zijn in ieder geval goed. Snelle processor en een snelle videokaart zijn van de partij en ook zit er voldoende geheugen in. En dat allemaal voor 630 euro, is netjes. Maar om tot die prijs te komen zijn er wel consessies gedaan. Zo is het moederbord wat erin zit nou niet echt een hoogvlieger, maar goed, het plaatje kost dan ook maar 4 tientjes. Als je niet extreem wilt gaan overclocken doet het plankje wel gewoon wat het moet doen. Ook de HDD is met 16MB chache een beetje goedkoop, een 32MB cache is toch wat beter. En tsja, de kast is iets wat van je eigen smaak afhangt. Persoonlijk zou ik liever een tower hebben, maar zo'n Cube heeft ook wel wat.

Geplaatst:

De specificaties van de PC zijn in ieder geval goed. Snelle processor en een snelle videokaart zijn van de partij en ook zit er voldoende geheugen in. En dat allemaal voor 630 euro, is netjes. Maar om tot die prijs te komen zijn er wel consessies gedaan. Zo is het moederbord wat erin zit nou niet echt een hoogvlieger, maar goed, het plaatje kost dan ook maar 4 tientjes. Als je niet extreem wilt gaan overclocken doet het plankje wel gewoon wat het moet doen. Ook de HDD is met 16MB chache een beetje goedkoop, een 32MB cache is toch wat beter. En tsja, de kast is iets wat van je eigen smaak afhangt. Persoonlijk zou ik liever een tower hebben, maar zo'n Cube heeft ook wel wat.

Hmm zou ik voor hetzelfde geld nog beter kunnen krijgen of is dit wel de max?

En is " Six Core" alweer beter dan "Quad Core" ?

Ik was niet van plan te overclocken dus zou het moederbord dan wel goed zijn? , en wat houd dat 'cache' in bij de HDD ik snap dat niet helemaal.

Geplaatst:

Ik wil het maar even vermelden maar als je alles wat door leest lees je: "Wij leveren elke nieuw computer-systeem zonder besturings software." dus als je dan nog een windows 7 erop wil zal je tussen de € 99 tot een €180 (hangt van winkel tot winkel af) moeten bij tellen als je een besturingssysteem erbij wil.

Geplaatst:

Ik wil het maar even vermelden maar als je alles wat door leest lees je: "Wij leveren elke nieuw computer-systeem zonder besturings software." dus als je dan nog een windows 7 erop wil zal je tussen de € 99 tot een €180 (hangt van winkel tot winkel af) moeten bij tellen als je een besturingssysteem erbij wil.

dat zit wel goed, ik heb hier nog een XP liggen , en een Windows 7

Geplaatst:

Om lager dan die prijs te kunnen gaan en dan nog goedkoper zal moeilijk zijn...

Hoe bedoel je?

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm zou ik voor hetzelfde geld nog beter kunnen krijgen of is dit wel de max?

En is " Six Core" alweer beter dan "Quad Core" ?

Ik was niet van plan te overclocken dus zou het moederbord dan wel goed zijn? , en wat houd dat 'cache' in bij de HDD ik snap dat niet helemaal.

op deze vraag. :puh:

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Kan iemand misschien nog een betere samenstellen, op een betrouwbare site want ik weet niet of ik deze goed kan vertrouwen?

Geplaatst:

Kan iemand misschien nog een betere samenstellen, op een betrouwbare site want ik weet niet of ik deze goed kan vertrouwen?

Een vriend van me heeft daar besteld, bij hem is alles goed gegaan iig,

Geplaatst:

Een vriend van me heeft daar besteld, bij hem is alles goed gegaan iig,

Ja ik lees hier en daar dat het wel een goede betrouwbare winkel is, een aantal recensies op Tweakers , hebben mij wel overgehaald tot deze winkel.

Geplaatst:

Wat is slimmer pc's met ATI videokaarten , en AMD Processoren of een Nvidia met AMD?

Of hoeft dat geen verschil te maken?

Sorry voor al mijn vragen ik heb er niet bijzonder veel verstand van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...