Woody268 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Volgens mij maakt dat niet uit. correct me if I'm wrong. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 ATi bestaat niet meer, dat is AMD geworden. Als je dan ook een processor van AMD hebt is de comptabiliteit misschien wat beter. Ik weet het niet zeker maar lijkt me beetje logisch dat je je eigen hardware zo goed mogelijk compatible maakt. Reageren
danny24 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Ik wil het maar even vermelden maar als je alles wat door leest lees je: "Wij leveren elke nieuw computer-systeem zonder besturings software." dus als je dan nog een windows 7 erop wil zal je tussen de € 99 tot een €180 (hangt van winkel tot winkel af) moeten bij tellen als je een besturingssysteem erbij wil. ik zag Windows 7 Home premium bij Azerty maar 85 euro kost incl btw kan dat ? hier is de link hier Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 (bewerkt) Dat zou kunnen omdat de prijs van windows 7 verschilt van winkel tot winkel... Bewerkt: 26 augustus 2011 door woody268 Reageren
danny24 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Dat zou kunnen omdat de prijs van windows 7 verschilt van winkel tot winkel... bedankt, dan ga ik die kopen Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Wat is beter een AMD Phenom II X6 1090T Black Edition (kloksnelheid 3,2 GHz) of gewoon een Intel i7 ik las dat de prijzen van een i7 aanzienlijk hoger lagen dan de AMD , maar is de i7 veel beter als een AMD of scheelt het niet heel veel, en ik las dat voor gamen een QUAD-Core beter was als een Six-core, alleen dat snap ik niet.? Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 (bewerkt) Ja, een Core i7 is beter dan een AMD processor op dit moment. Maar das niet gek, de nieuwe serie processors van AMD (Bulldozer) moet nog komen, terwijl de Core i7 al bestaat uit een geheel nieuwe 2e generatie (Sandy Bridge). Maar zelfs de eerste generatie (Nehalem) was sneller dan een AMD processor des tijds, al is dat verschil door nieuwe modellen van AMD inmiddels wel een stuk kleiner geworden. Een AMD systeem kan qua prijs soms al zeker een paar honder euro schelen, omdat de processors van AMD en ook de moederborden goedkoper zijn. Je krijgt uiteraard ook wel minder prestaties. Het is een keuze die je moet maken op basis van je wensen. Voor gaming heb je inderdaad aan een quad core op dit moment voldoende. Waarom? Omdat games nog niet allemaal even goed geoptimaliseerd zijn om gebruik te maken van de meerdere cores in een processor. Daarom draaien games over het algemeen wat sneller op een 3.2 Ghz Quad Core dan op een 3 Ghz Six core. Overigens worden wel steeds meer games geschikt voor meerdere cores, maar het gros van de games is dat nog niet. Bewerkt: 7 september 2011 door Sprunk Reageren
MrIndependent Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Ja, een Core i7 is beter dan een AMD processor op dit moment. Maar das niet gek, de nieuwe serie processors van AMD (Bulldozer) moet nog komen, terwijl de Core i7 al bestaat uit een geheel nieuwe 2e generatie (Sandy Bridge). Maar zelfs de eerste generatie (Nehalem) was sneller dan een AMD processor des tijds, al is dat verschil door nieuwe modellen van AMD inmiddels wel een stuk kleiner geworden. Een AMD systeem kan qua prijs soms al zeker een paar honder euro schelen, omdat de processors van AMD en ook de moederborden goedkoper zijn. Je krijgt uiteraard ook wel minder prestaties. Het is een keuze die je moet maken op basis van je wensen. Voor gaming heb je inderdaad aan een quad core op dit moment voldoende. Waarom? Omdat games nog niet allemaal even goed geoptimaliseerd zijn om gebruik te maken van de meerdere cores in een processor. Daarom draaien games over het algemeen wat sneller op een 3.2 Ghz Quad Core dan op een 3 Ghz Six core. Overigens worden wel steeds meer games geschikt voor meerdere cores, maar het gros van de games is dat nog niet. Kan je dan voor mij een mooie Quad Core setup maken voor maximaal 650? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2011 kan dan niemand me even helpen ? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Ik heb een PC samengesteld bij Alternate, alles is op voorraad beschikbaar, hoelang duurt het ongeveer voor ik mijn PC ontvang of verschild dat per keer? Reageren
Woody268 Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 (bewerkt) Dat hangt er van af of alle onderdelen in voorraad zijn en hoeveel computers ze nog moeten assembleren... Als je geluk hebt kan je hem bv. binnen 3 dagen afhalen als je ongeluk hebt binnen 1 week of langer. Bewerkt: 11 september 2011 door woody268 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Dat hangt er van af of alle onderdelen in voorraad zijn en hoeveel computers ze nog moeten assembleren... Als je geluk hebt kan je hem bv. binnen 3 dagen afhalen als je ongeluk hebt binnen 1 week of langer. Ja maar ik laat hem versturen dus duurt het dan nog langer? Reageren
Woody268 Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Dat is een 2 - 3 dagen extra denk ik kan iets meer zijn. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) Ik heb me computertje besteld hoor . Bewerkt: 14 september 2011 door MrIndependent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.