Jump to content

NEW DESKTOP

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrIndependent

16

• Woody268

7

• Sprunk

2

• kelwin

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ATi bestaat niet meer, dat is AMD geworden. Als je dan ook een processor van AMD hebt is de comptabiliteit misschien wat beter. Ik weet het niet zeker maar lijkt me beetje logisch dat je je eigen hardware zo goed mogelijk compatible maakt.

Geplaatst:

Ik wil het maar even vermelden maar als je alles wat door leest lees je: "Wij leveren elke nieuw computer-systeem zonder besturings software." dus als je dan nog een windows 7 erop wil zal je tussen de € 99 tot een €180 (hangt van winkel tot winkel af) moeten bij tellen als je een besturingssysteem erbij wil.

ik zag Windows 7 Home premium bij Azerty maar 85 euro kost incl btw kan dat ?

hier is de link

hier

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou kunnen omdat de prijs van windows 7 verschilt van winkel tot winkel... puh2.gif

Bewerkt: door woody268
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Wat is beter een AMD Phenom II X6 1090T Black Edition (kloksnelheid 3,2 GHz) of gewoon een Intel i7 ik las dat de prijzen van een i7 aanzienlijk hoger lagen dan de AMD , maar is de i7 veel beter als een AMD of scheelt het niet heel veel, en ik las dat voor gamen een QUAD-Core beter was als een Six-core, alleen dat snap ik niet.?

Ja, een Core i7 is beter dan een AMD processor op dit moment. Maar das niet gek, de nieuwe serie processors van AMD (Bulldozer) moet nog komen, terwijl de Core i7 al bestaat uit een geheel nieuwe 2e generatie (Sandy Bridge). Maar zelfs de eerste generatie (Nehalem) was sneller dan een AMD processor des tijds, al is dat verschil door nieuwe modellen van AMD inmiddels wel een stuk kleiner geworden.

Een AMD systeem kan qua prijs soms al zeker een paar honder euro schelen, omdat de processors van AMD en ook de moederborden goedkoper zijn. Je krijgt uiteraard ook wel minder prestaties. Het is een keuze die je moet maken op basis van je wensen.

Voor gaming heb je inderdaad aan een quad core op dit moment voldoende. Waarom? Omdat games nog niet allemaal even goed geoptimaliseerd zijn om gebruik te maken van de meerdere cores in een processor. Daarom draaien games over het algemeen wat sneller op een 3.2 Ghz Quad Core dan op een 3 Ghz Six core. Overigens worden wel steeds meer games geschikt voor meerdere cores, maar het gros van de games is dat nog niet.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Ja, een Core i7 is beter dan een AMD processor op dit moment. Maar das niet gek, de nieuwe serie processors van AMD (Bulldozer) moet nog komen, terwijl de Core i7 al bestaat uit een geheel nieuwe 2e generatie (Sandy Bridge). Maar zelfs de eerste generatie (Nehalem) was sneller dan een AMD processor des tijds, al is dat verschil door nieuwe modellen van AMD inmiddels wel een stuk kleiner geworden.

Een AMD systeem kan qua prijs soms al zeker een paar honder euro schelen, omdat de processors van AMD en ook de moederborden goedkoper zijn. Je krijgt uiteraard ook wel minder prestaties. Het is een keuze die je moet maken op basis van je wensen.

Voor gaming heb je inderdaad aan een quad core op dit moment voldoende. Waarom? Omdat games nog niet allemaal even goed geoptimaliseerd zijn om gebruik te maken van de meerdere cores in een processor. Daarom draaien games over het algemeen wat sneller op een 3.2 Ghz Quad Core dan op een 3 Ghz Six core. Overigens worden wel steeds meer games geschikt voor meerdere cores, maar het gros van de games is dat nog niet.

Kan je dan voor mij een mooie Quad Core setup maken voor maximaal 650?

Geplaatst:

Ik heb een PC samengesteld bij Alternate, alles is op voorraad beschikbaar,

hoelang duurt het ongeveer voor ik mijn PC ontvang of verschild dat per keer?

Dat hangt er van af of alle onderdelen in voorraad zijn en hoeveel computers ze nog moeten assembleren...

Als je geluk hebt kan je hem bv. binnen 3 dagen afhalen als je ongeluk hebt binnen 1 week of langer. thumbsup2.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Dat hangt er van af of alle onderdelen in voorraad zijn en hoeveel computers ze nog moeten assembleren...

Als je geluk hebt kan je hem bv. binnen 3 dagen afhalen als je ongeluk hebt binnen 1 week of langer. thumbsup2.gif

Ja maar ik laat hem versturen :puh: dus duurt het dan nog langer?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...