StijnGTA Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 hallo normaal als ik op mijn aanmeld op social club om de game te starten werkt alles perfect . maar deze ochtend stond Invalid username als ik me aanmelden en er gebeurde verder niks, kan iemand mij helpen ? groetjes Stijn Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ik en al mijn vrienden die vanochtend GTA IV wouden doen hebben dit ook allemaal, ik denk dat ze ergens mee bezig zijn ofzo. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 oke bedankt afwachten dan maar e Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ik heb net een bericht gestuurd naar Rockstar's support Maar ik ben dus niet de enige met dit probleem... Reageren
rinse96 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 als het goed moet iedereen nu weer kunnen inloggen. Reageren
vincent1981 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 hallo normaal als ik op mijn aanmeld op social club om de game te starten werkt alles perfect . maar deze ochtend stond Invalid username als ik me aanmelden en er gebeurde verder niks, kan iemand mij helpen ? groetjes Stijn Ik heb hetzelfde probleem, weet je al of het is opgelost? Iedere keer wat met dit spel.. damn.. nooit eens fatsoenlijk. gr vince Reageren
rinse96 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 bij mij en nog iemand anders werkt het al lang weer. dus probeer nog eens dan? Reageren
StijnGTA Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 als het goed moet iedereen nu weer kunnen inloggen. jep, bij werkt het nu ook terug Reageren
StijnGTA Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Kan me weer niet inloggen, heeft iemand nog problemen ondervonden ? Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 ik kon dat sinds gister niet.. had even mn wachtwoord gereset en even opnieuw ingevoerd, en nu doettie het weer wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.