Jump to content

bestant verweidern


azlef

Recommended Posts

hoi ik heb kort gelden gister dus een betsand gedownload.

Maar er is een probleem als ik het probeer te verweider krijg ik een melding: De bewerking kan niet worden voltooit omdat omdat het bestand in een andere progrmama is geopend.

hoe moet ik het nouw verweider ik heb alles geprobeert maar niks lukt

Kan iemand mij helpen plz

ps. het bestand is .7z

>>> Door .Levi.: Beide topics samengevoegd.<<<

Bewerkt: door .Levi.
twee zelfde topics.
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je geen WinRAR of 7Zip aan hebt staan ?

laat maar ik heb het probleem gevonden ik moets het verweideren met het bestand warmee ik het had gedownload

Volgens mij heeft iemand een spraakgebrek en waarom heb je dit topic 2x aangemaakt? :puh:bloos.gif

omdat het bij de eerste keer stond je moet 30 seconden wachten ofzo en ik probeerde het opnieuw daar na kreeg ik er 2

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan nog steeds het bestand niet kan verwijderen, download dan Unlocker*. Met dit programma kan je achterhalen door welke programma's een bestand gebruikt wordt, door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan op Unlocker te klikken**. Je kan ervoor kiezen om het bestand dan vrij te geven, waardoor je hem gewoon kan verwijderen.

* Het installatiebestand kan een melding van de virusscanner geven. Dit omdat er een reclame-systeem in zit. Zorg dat je 'eBay shortcuts' uitvinkt.

** Om deze functie te kunnen gebruiken moet je 'Explorer Extensie (context menu)' aangevinkt houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...