gtasafreakje Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Hoi Iedereen, ik gebruik car spawner nu al een tijdje, maar als ik een auto wil moet ik elke keer gta even weg doen en dan spawnen kan ik ook spawnen in het spel? groetjes, Gtasafreakje Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 met deze car spawner kan je snelkoppelingen maken en spawnt de wagen meteen. Link: Klik Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Hoi Iedereen, ik gebruik car spawner nu al een tijdje, maar als ik een auto wil moet ik elke keer gta even weg doen en dan spawnen kan ik ook spawnen in het spel? groetjes, Gtasafreakje Werkt niet. ik heb bij de bus CTRL + Y ingesteld, dat doe ik in gta, en het werkt niet. Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Die car spawner werkt wel maar je hebt hem waarschijnlijk verkeert ingesteld. Als je een voertuig aan een toets koppelt druk ja daarna op 'enter' of klik je gewoon met je muisknop? Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Die car spawner werkt wel maar je hebt hem waarschijnlijk verkeert ingesteld. Als je een voertuig aan een toets koppelt druk ja daarna op 'enter' of klik je gewoon met je muisknop? Ja dan druk ik op enter. en er staat dat ie is ingesteld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.