.Levi. Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Ik kwam deze vraag op een andere website tegen en was benieuwd of jullie ook een bepaalde muzieksmaak hebben als het neerkomt op designen/tekenen/schilderen etc. Mijn muzieksmaak is ontzettend breed, maar tijdens het designen kies ik meestal voor richtingen als Ambient, Electronic, Chill-out en Instrumental. Het hangt ook deels af van mijn stemming, dus iets met Rock of House komt ook geregeld voor. Zo nu en dan stem ik mijn muziek af op wat ik maak waardoor ik wat extra inspiratie krijg en daardoor mijn idee beter op digitaal 'papier' weet neer te zetten. Wellicht dat jullie bij bepaalde programma's ook verschillend soort muziek beluisteren. Onderstaand een aantal artiesten die ik de laatste tijd voornamelijk luister tijdens het photoshoppen: Sigur Rós Tycho Sufjan Stevens Arms and Sleepers Bon Iver The Black Keys Explosions in the Sky The American Dollar The Antlers Helios Reageren
Kloep Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Ook mijn muzieksmaak is bijzonder breed, maar tijdens het designen wil ik het liefst rust hebben. Ik draai dus nooit muziek als ik aan het designen ben. Leuk topic overigens! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Eigenlijk vaak niks, of gewoon wat ik toevallig op had staan, gewoon metal ofzo. Muziek die mij inspireerd. En anders zet ik progrock op. Reageren
1974 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Kick Axe Drakkard Squealer Klaxon Kiss Deep Purple Black Sabbath Uriah Heep Led Zeppelin REO Speedwagon Apocalypse Krokus Judas Priest Epitaph Accept Samson Saxon Iron Maiden Metallica Megadeth Dust Warning Nocturn Satan Jokers Icecross Atomic Rooster Jacula Racer X M.A.R.S. W.A.S.P. Praying Mantis Nokemono Anthem Loudness Silvertrain Silvermountain Warrior (1976) Warrior (1985) Moonstone Etc. Oftewel meestal Rock & Metal . Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Heel soms kan ik me ook niet concentreren, maar dat is alleen als ik al heel lang muziek aan het luisteren ben. Ik heb er dan op een gegeven moment even genoeg van. Kan ook zijn dat ik dan gewoon te lang bezig ben geweest. Ik heb dan op de een of andere manier even stilte nodig om me focus terug te krijgen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik draai af en toe muziek tijdens het designen, en nu steeds meer: 1979 - smashing pumpkins ketchup song - las ketchup en nog veel meer. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Wanneer ik achter de computer zit staat er muziek aan, en bij designen is dat niet anders. Het is heel gevarieerd wat ik luister, maar een kleine greep: Acda en de Munnik Black Rebel Motorcycle Club Dirty Pretty Things Dire Straits Idlewild Jet De Jeugd Van Tegenwoordig Oasis (By far het meest gedraaid) The Stone Roses Supergrass The Vines The Zutons Zonder muziek is het veel te stil voor mij en kom ik niet in een lekkere workflow. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 (bewerkt) Niet zo heel moeilijk: Oasis Red Hot Chili Peppers Coldplay Bewerkt: 27 augustus 2011 door Gtaboy107 Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Ik luister vooral reggae en j-pop tijdens het designen, de artiesten verschillen heel erg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.