DaddyPimp Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2011 Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn HTC Nexus One. Ik kan geen enkele VEVO Video afspelen en ook gewone nummers en videos zijn niet te vinden. Dit geld zowel voor Youtube geopend in de browser als de Youtube app. Weet iemand wat er hier mis mee is? Want voorheen heb ik dit probleem nooit gehad. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Al geprobeerd je youtbue app in de market bij te werken? Sta je in energiebesparing, of heb je een andere instelling verandert afgelopen tijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2011 Heeft met rechten te maken. Uploaders van filmpjes kunnen aanvinken dat hun filmpjes niet op mobiele devices afgespeeld mogen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.