niko.bellic Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Hallo leden, Ik wil mods installeren. Ik heb de mod instraller gedownload het lukt me zover. Dan start ik het spel op maar dan blijft het hangen. Weten jullie hoe ik dat moet oplossen? Alsvast bedankt Reageren
Woody268 Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 (bewerkt) Wat zou kunnen is dat je ergens een kleine fout ergens hebt gemaakt, dus controleer dat eens of je nergens een fout(je) hebt gemaakt. Of het zou ook kunnen zijn dat het een slechte mod is, vervang de bestanden opnieuw met de originelen bestanden. Als het dan werkt zal het waarschijnlijk daar aan liggen. Bewerkt: 27 augustus 2011 door woody268 Reageren
niko.bellic Geplaatst: 27 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Kunnen jullie me alsjeblieft helpen ik weet niet wat ik fout doe. Heb al andere mods geprobeerd maar dan gebeurt hetzelfde. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 27 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik heb de mod instraller opnieuw geinstralleerd. Alle mods gewist. En toen weer opnieuw geprobeerd. Lukt nog steeds niet Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Het zou kunnen zijn dat je versie 2.0 van GTA San Andreas hebt standaard, downgrade met deze patch GTA San Andreas naar versie 1.0 om mods te kunnen instaleren. http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=67 Let wel op, al je savegames van versie 2.0 zullen niet meer werken. Je zal een newgame moeten starten om de mods te zien werken, hopelijk lukt het je op deze manier wel. Succes! Reageren
lianne-le Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Ik heb het zelfde probleem, ik wil heel graag mods in het spel, het start wel op maar als ik op nieuw game klik dan blijft hij vast hangen. Ik ben gta san andreas nu opnieuw aan het instaleren en dat wat Sjaakswabber zei probeer ik nu uit. Ik hoop dat het nu wel wilt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.