Jacky-2007 Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik start hier bijna nooit een onderwerp, maar dit is toch wel iets wat ik mij serieus afvraag: Wie gebruikt er F11 wanneer je op internet zit? Ik doe het zelf regelmatig. Veel meer rust in je beeldsscherm, en wanneer je wel wil navigeren is het met een muisbeweging naar een ander tabblad klikken net zoveel "moeite" als wanneer je niet in de volledig scherm modus zit. (Voor wie de functie niet kent, druk maar eens op F11.) Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik gebruik Eyefinity, dus als ik me browser maximaliseer of F11 gebruik moet ik alles van helemaal links naar rechts lezen. Dus ik gebruik het niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik heb een 24". Nee dus, dat is veels te groot. Ik heb mijn browser gewoon als een klein venster links in beeld staan, en dan Spotify en MSN rechts. Kan dus zien wat mensen tegen me zeggen terwijl ik aan het forummen ben Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Gebruik het zelf zelden (alleen bij het gebruik van YouTube Leanback, omdat de balk dan in de weg zit. Voor de rest heb ik geen last ervan, hij is bij mij erg klein (60 pixels). Schermgrootte 20.1" btw. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Hahaha, altijd problemen mee, vooral op basisschool. "Wtf dat bovenste is opeens weg". Nooit gebruikt dus, wist geeneens hoe 't moet. Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 (bewerkt) Vroeger gebruikte ik altijd F11, ik vond het altijd fijn als ik bijvoorbeeld een spel ging spelen via het internet. Nu gebruik ik het soms. Bewerkt: 28 augustus 2011 door Zaahed Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik gebruik het alleen als ik eens een videotutorial kijk op videocopilot.net. Die video's zijn net iets te hoog voor mijn scherm (1440x900), dus dan moet ik even F11 doen om wat meer plaats te krijgen. Verder gebruik ik het nooit. Ik heb namelijk ook nog een werkbalk zitten met web developer tools die ik heel regelmatig gebruik. Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik heb mijn browser altijd in een klein venster. De meeste website's zijn nog gebouwd voor 1024x768 resolutie en met mijn 23" zit je dan op elke site met enorme balken aan de zijkant. En dat vind ik sonde van mijn schermruimte. Dan kijk ik liever naar mijn achtergrond of zet er een andere applicatie naast. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Nee ik vind het echt heel onhandig. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Zelf gebruik ik het eigenlijk nooit, ik heb twee beeldschermen en dan vind ik het niet zo fijn. Nadeel vind ik dus dat die balken verdwijnen boven en onder wat het zegmaar "afsluit". Dus nee Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Nee, dit vind ik super irritant. Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Ik gebruik het wel eens om een screenshot te maken van een website, zonder dat er overal (persoonlijke) tabbladen en programma's te zien zijn. Voor internetten zelf gebruik ik het nooit, om dezelfde reden die al eerder genoemd is: ik heb een te hoge resolutie om nog nut ervan te hebben. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Ik gebruik het eigenlijk nooit. Maar dat komt ook omdat ik eigenlijk nooit surf op het internet afgezien van de bladwijzers die bovenaan staan, dus die heb ik vaak nodig. Daarnaast staat er bij mij niet zo heel veel. En ik hou van overzicht. :$ Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik gebruik het soms als ik een spelletje speel op spelletjes site. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Ik heb een 24". Nee dus, dat is veels te groot. Ik heb mijn browser gewoon als een klein venster links in beeld staan, en dan Spotify en MSN rechts. Kan dus zien wat mensen tegen me zeggen terwijl ik aan het forummen ben Dit dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.