GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 HAllo allemaal ik had een heel kort vraagje. hoe maak je een foto met de webcam? Ik ben niet echt de slimste dusja alvast bedankt! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 (bewerkt) Knopje drukken op je webcam ? Of software zoeken die dat kan doen. Bewerkt: 28 augustus 2011 door Shotyoudie Reageren
Flokkert Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Als het goed is is er bij je Webcam een CD bij geleverd met Software erop. Het je het geïnstalleerd? Dan moet je met het progamma een foto kunnen maken. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Hij zit gewoon standaart in de Laptop ingebouwd Ik heb er echt geen verstand van xd Reageren
Woody268 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Welk merk van laptop heb je? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Asus k52f ofzo Reageren
PrioX Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Staat hij nergens al snelkoppeling aangegeven op het bureaublad? Anders moet je even in de zoekmachine het merk webcam intypen. Als je er op klikt zal hij waarschijnlijk aangaan. Tenminste, zo werkt het bij een Acer. Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Hou de FN toets ingedrukt als je dan naar de V toets kijkt zie je daar onder normaal een blauw fototoestel dus drukt de v in. Als dat niet op jou Asus is ga dan naar het start menu > alle programma's > Asus Utility > life frame. Als er op jou Asus deze map niet staat zoek dan gewoon eens life frame. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.