Jump to content

pc kast


Zaishen

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes: Ik heb een computer, maar ik wil alleen een betere pc kast kopen dan de oude pc kast die ik nu heb. Mijn vraag is: Kan mijn beeldscherm dat wel of niet aan? Of maakt dat niet uit?

Ik wil een nieuwe pc kast kopen, omdat ik GTA 4 op de computer wil spelen en niet meer op de laptop.

Ik heb dan nog een vraagje: Welke pc kast is dan voor mij geschikt? Want ik heb weinig verstand van computers en ik wil niet de verkeerde pc kast kopen. Graag niet te duur, maar wel een goeie.

Hier zijn mijn specificaties van mijn computer die ik op dit moment heb:

Computer:

Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition

OS Service Pack Service Pack 2

DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Moederbord:

CPU Type AMD Athlon 64, 2200 MHz (11 x 200) 3500+

Moederbordnaam MSI RS480M2/RX480M2 (MS-7093) (3 PCI, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)

Moederbord Chipset ATI Radeon Xpress 200, AMD Hammer

Systeemgeheugen 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)

BIOS Type Award (04/11/05)

Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1)

Scherm:

Video kaart ATI Radeon X300/X550/X1050 Series Secondary (256 MB)

Video kaart ATI Radeon X300/X550/X1050 Series (256 MB)

3D-Versneller ATI Radeon X300 (RV370)

Monitor HP VS17 [17" LCD] (CNN506153L)

Multimedia:

Geluidskaart ATI SB400 - AC'97 Audio Controller

Opslag:

IDE apparaat Standaard Dual Channel PCI IDE Controller

IDE apparaat Standaard Dual Channel PCI IDE Controller

IDE apparaat Standaard Dual Channel PCI IDE Controller

Harde schijf ST3250823AS (250 GB, 7200 RPM, SATA)

Harde schijf Generic USB SD Reader USB Device

Harde schijf Generic USB CF Reader USB Device

Harde schijf Generic USB SM Reader USB Device

Harde schijf Generic USB MS Reader USB Device

Optische Station ASUS DVD-E616P3H (16x/48x DVD-ROM)

Optische Station HP DVD Writer 640b

SMART Status harde schijf OK

Partities:

C: (NTFS) 234795 MB (188842 MB vrij)

D: (FAT32) 3662 MB (376 MB vrij)

Geheugencapaciteit 232.9 GB (184.8 GB vrij)

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Groet,

Zaishen

Link to comment
Delen op andere websites

Uhmm, dat gaat niet werken, de X300 videokaart heeft Shader 2.0 en GTA heeft 3.0 nodig, je CPU is ook erg (te) traag voor GTA, kortom de game zal niet werken.

Dus verder als San Andreas zul je niet komen :N

Zit de X300 videokaart in de pc kast of in de beeldscherm? En ik weet al dat mijn computer hem niet aan kan, daarom wil ik een nieuwe pc kast kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhmm, dat gaat niet werken, de X300 videokaart heeft Shader 2.0 en GTA heeft 3.0 nodig, je CPU is ook erg (te) traag voor GTA, kortom de game zal niet werken.

Dus verder als San Andreas zul je niet komen :N

Zit de X300 videokaart in de pc kast of in de beeldscherm? En ik weet al dat mijn computer hem niet aan kan, daarom wil ik een nieuwe pc kast kopen.

Uhmm, waar wil je dit allemaal uithalen?

Want dat punt snap ik niet helemaal, komt dit uit een andere pc of laptop?

Link to comment
Delen op andere websites

Uhmm, dat gaat niet werken, de X300 videokaart heeft Shader 2.0 en GTA heeft 3.0 nodig, je CPU is ook erg (te) traag voor GTA, kortom de game zal niet werken.

Dus verder als San Andreas zul je niet komen :N

Zit de X300 videokaart in de pc kast of in de beeldscherm? En ik weet al dat mijn computer hem niet aan kan, daarom wil ik een nieuwe pc kast kopen.

Uhmm, waar wil je dit allemaal uithalen?

Want dat punt snap ik niet helemaal, komt dit uit een andere pc of laptop?

wat bedoel je eigenlijk met pc kast?

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Uhmm, dat gaat niet werken, de X300 videokaart heeft Shader 2.0 en GTA heeft 3.0 nodig, je CPU is ook erg (te) traag voor GTA, kortom de game zal niet werken.

Dus verder als San Andreas zul je niet komen :N

Zit de X300 videokaart in de pc kast of in de beeldscherm? En ik weet al dat mijn computer hem niet aan kan, daarom wil ik een nieuwe pc kast kopen.

Uhmm, waar wil je dit allemaal uithalen?

Want dat punt snap ik niet helemaal, komt dit uit een andere pc of laptop?

Een computer een pc ja.

Dit bedoel ik met pc kast:

post-75427-13145497228.jpg

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar de X300 is een videokaart, welke soms op het moederbord zelf zit maar denk dat dit een losse kaart is.

Maar je zult ook met een andere kast geen GTA kunnen spelen, tenzij je een andere kast met inhoud(nieuwe cpu, videokaart, voeding, moederbord etc.) koopt.

Maar dan ben je veel meer kwijt, maar dit zul je toch wel moeten als je GTA 4 wilt spelen vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar de X300 is een videokaart, welke soms op het moederbord zelf zit maar denk dat dit een losse kaart is.

Maar je zult ook met een andere kast geen GTA kunnen spelen, tenzij je een andere kast met inhoud(nieuwe cpu, videokaart, voeding, moederbord etc.) koopt.

Maar dan ben je veel meer kwijt, maar dit zul je toch wel moeten als je GTA 4 wilt spelen vrees ik.

Ja, dat bedoel ik ook. Ik wil een pc kast kopen met inhoud. De moederbord zit toch ook niet in de beeldscherm toch of wel?

Maar als iemand de geschikte pc kast met inhoud voor mij kent, wilt diegene dan de link neerzetten :)?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar de X300 is een videokaart, welke soms op het moederbord zelf zit maar denk dat dit een losse kaart is.

Maar je zult ook met een andere kast geen GTA kunnen spelen, tenzij je een andere kast met inhoud(nieuwe cpu, videokaart, voeding, moederbord etc.) koopt.

Maar dan ben je veel meer kwijt, maar dit zul je toch wel moeten als je GTA 4 wilt spelen vrees ik.

Ja, dat bedoel ik ook. Ik wil een pc kast kopen met inhoud. Het moederbord zit toch ook niet in het beeldscherm toch of wel?

Maar als iemand de geschikte pc kast met inhoud voor mij kent, wilt diegene dan de link neerzetten :)?

omg, uuuhhh, nee. Het moederbord zit in je kast, samen met alle onderdelen van je PC.

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar de X300 is een videokaart, welke soms op het moederbord zelf zit maar denk dat dit een losse kaart is.

Maar je zult ook met een andere kast geen GTA kunnen spelen, tenzij je een andere kast met inhoud(nieuwe cpu, videokaart, voeding, moederbord etc.) koopt.

Maar dan ben je veel meer kwijt, maar dit zul je toch wel moeten als je GTA 4 wilt spelen vrees ik.

Ja, dat bedoel ik ook. Ik wil een pc kast kopen met inhoud. De moederbord zit toch ook niet in de beeldscherm toch of wel?

Maar als iemand de geschikte pc kast met inhoud voor mij kent, wilt diegene dan de link neerzetten :)?

Een pc laten samenstellen ben je veel goedkoper uit, als je dit wil ff lijstje invullen:

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar de X300 is een videokaart, welke soms op het moederbord zelf zit maar denk dat dit een losse kaart is.

Maar je zult ook met een andere kast geen GTA kunnen spelen, tenzij je een andere kast met inhoud(nieuwe cpu, videokaart, voeding, moederbord etc.) koopt.

Maar dan ben je veel meer kwijt, maar dit zul je toch wel moeten als je GTA 4 wilt spelen vrees ik.

Ja, dat bedoel ik ook. Ik wil een pc kast kopen met inhoud. De moederbord zit toch ook niet in de beeldscherm toch of wel?

Maar als iemand de geschikte pc kast met inhoud voor mij kent, wilt diegene dan de link neerzetten :)?

Tja, in de pc wereld kun je het zo duur maken als je wilt, je zult echt met een budget moeten komen en even het lijstje invullen wat Shotyoudie er neer heeft gezet.

Daarnaast, zit er niks in je beeldscherm behalve je beeldscherm ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een pc laten samenstellen ben je veel goedkoper uit, als je dit wil ff lijstje invullen:

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Budget: €400-€500

Doel: Gamen (onder andere: GTA IV)

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Sorry dit weet ik niet..

Benodigde randapparatuur: Sorry dit weet ik ook niet..

Besturingssysteem: De laptop van mijn moeder is Windows 7, en die vind ik ook goed. Als er een betere is voor mijn budget, dan wil ik die graag :)!

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ik denk alleen de geluidskaart, want die kan alleen mee in GTA IV toch?

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf, omdat ik geen verstand heb van computers.

Extra koeling (voor overklokken)?: Ja, met extra koeling. Heeft de computer die ik op dit moment heb, ook een extra koeling?

Alvast bedankt voor uw antwoord!!

Link to comment
Delen op andere websites

Merk pc of samengesteld: Sorry dit weet ik niet..

Benodigde randapparatuur: Sorry dit weet ik ook niet..

1ste: Een pc van een merk zoals HP, Dell etc (Duurder) of een samengestelde: Onderdelen kiezen.

2de: Heb je nog een beeldscherm, toetsenbord.. nodig ?

Link to comment
Delen op andere websites

Merk pc of samengesteld: Sorry dit weet ik niet..

Benodigde randapparatuur: Sorry dit weet ik ook niet..

1ste: Een pc van een merk zoals HP, Dell etc (Duurder) of een samengestelde: Onderdelen kiezen.

2de: Heb je nog een beeldscherm, toetsenbord.. nodig ?

Merk pc of samengesteld: Dat maakt voor mij niet uit, maar ik heb thuis wel een hp beeldscherm, toetsenbord en muis. Ik weet niet of ik problemen kan krijgen als ik onderdelen heb van andere merken.

Benodigde randapparatuur: Nee, verder heb ik niks meer nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...