Dippie Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Hallo forummers, Als ik met een motor in de lucht hang, draait m'n motor eigenlijk altijd op z'n kop. Daardoor val ik met m'n hoofd op de grond (Gelukkig heeft Niko een helm op ). Hoe kan ik de motor in de lucht besturen zodat hij gewoon overeind blijft? Groeten! Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Dit is echt een beetje aanvoelen. Normaal als je niets doet, kom je wel goed overeind, en als hij een beetje te veel naar een richting gaat druk/duw je gewoon de tegenovergestelde richting in, maar niet te veel! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 De tip: Geen gas geven als je in de lucht zit. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Standaard leun je naar voor met de shift knop (onder Caps lock) en leun je naar achteren met de Ctrl toets daaronder, maar deze twee knoppen kan je ook veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.