Dr.Oppai Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Hallo, ik zag dat er al een "hoe heet deze film" topic is maar nog geen topic om series en films te zoeken en aan te raden. Het is zegmaar hetzelfde als het ik zoek een game topic, maar dan voor films en series. ^^ Ik zoek een serie die lijkt op "The Inbetweeners". Kan iemand mij een film of serie aanraden die er wat van weg heeft? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Hmm... Als je zoekt naar een sitcom met vrienden, dan zou je How I met your mother, That 70's Show, The Big Bang Theory of Friends kunnen proberen. Ik heb meestal de drang om, als ik een serie uitgekeken heb, te zoeken naar iets dat me het gevoel van de vorige serie laat herbeleven. Ik ben dan altijd erg kritisch in m'n speurtocht (want ik wil meer van hetzelfde), waarna ik uiteindelijk maar stop met zoeken in de wetenschap dat elke serie eigenlijk uniek op zich is. M.a.w., de kans lijkt me klein dat er nog iets a la The Inbetweeners is, maar bovenstaande suggesties kun je in ieder geval onder hetzelfde genre scharen en zijn het uitchecken wel waard. Ik zoek nog een opvolger voor The Sopranos (geen Corleone, Romanzo Criminale of Boardwalk Empire). Reageren
moechy Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Mike & Molly is ook wel een leuke serie . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 (bewerkt) Hmm... Als je zoekt naar een sitcom met vrienden, dan zou je How I met your mother, That 70's Show, The Big Bang Theory of Friends kunnen proberen. Ik heb meestal de drang om, als ik een serie uitgekeken heb, te zoeken naar iets dat me het gevoel van de vorige serie laat herbeleven. Ik ben dan altijd erg kritisch in m'n speurtocht (want ik wil meer van hetzelfde), waarna ik uiteindelijk maar stop met zoeken in de wetenschap dat elke serie eigenlijk uniek op zich is. M.a.w., de kans lijkt me klein dat er nog iets a la The Inbetweeners is, maar bovenstaande suggesties kun je in ieder geval onder hetzelfde genre scharen en zijn het uitchecken wel waard. Ik zoek nog een opvolger voor The Sopranos (geen Corleone, Romanzo Criminale of Boardwalk Empire). Dat heb ik inderdaad ook altijd . TBBT en That 70's show heb ik allemaal al gezien en Friends vind ik niet zo heel veel aan. Zal dat How I met your mother eens proberen ^^. Btw Mathijs, probeer Breaking Bad eens. Het is geen maffia serie ofzo maar het is een verdomt goede misdaad serie met ook wel wat humor erin zo nu en dan, zeker een aanrader . Bewerkt: 29 augustus 2011 door BoerDave Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik zoek een film die gaat over een tweeling, die elkaar nog nooit hebben gezien. Ik wet alleen nog dat schwarzenneger erin speelde. Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik zoek een film die gaat over een tweeling, die elkaar nog nooit hebben gezien. Ik wet alleen nog dat schwarzenneger erin speelde. Je zegt het zelf eigenlijk al, Twins. Leuke film was dat. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Ja, dat is hem Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.