Jump to content

Ik zoek een film/serie


Dr.Oppai

Recommended Posts

Hallo, ik zag dat er al een "hoe heet deze film" topic is maar nog geen topic om series en films te zoeken en aan te raden.

Het is zegmaar hetzelfde als het ik zoek een game topic, maar dan voor films en series. ^^

Ik zoek een serie die lijkt op "The Inbetweeners". Kan iemand mij een film of serie aanraden die er wat van weg heeft? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Als je zoekt naar een sitcom met vrienden, dan zou je How I met your mother, That 70's Show, The Big Bang Theory of Friends kunnen proberen. Ik heb meestal de drang om, als ik een serie uitgekeken heb, te zoeken naar iets dat me het gevoel van de vorige serie laat herbeleven. Ik ben dan altijd erg kritisch in m'n speurtocht (want ik wil meer van hetzelfde), waarna ik uiteindelijk maar stop met zoeken in de wetenschap dat elke serie eigenlijk uniek op zich is. :puh: M.a.w., de kans lijkt me klein dat er nog iets a la The Inbetweeners is, maar bovenstaande suggesties kun je in ieder geval onder hetzelfde genre scharen en zijn het uitchecken wel waard.

Ik zoek nog een opvolger voor The Sopranos (geen Corleone, Romanzo Criminale of Boardwalk Empire).

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Als je zoekt naar een sitcom met vrienden, dan zou je How I met your mother, That 70's Show, The Big Bang Theory of Friends kunnen proberen. Ik heb meestal de drang om, als ik een serie uitgekeken heb, te zoeken naar iets dat me het gevoel van de vorige serie laat herbeleven. Ik ben dan altijd erg kritisch in m'n speurtocht (want ik wil meer van hetzelfde), waarna ik uiteindelijk maar stop met zoeken in de wetenschap dat elke serie eigenlijk uniek op zich is. :puh: M.a.w., de kans lijkt me klein dat er nog iets a la The Inbetweeners is, maar bovenstaande suggesties kun je in ieder geval onder hetzelfde genre scharen en zijn het uitchecken wel waard.

Ik zoek nog een opvolger voor The Sopranos (geen Corleone, Romanzo Criminale of Boardwalk Empire).

Dat heb ik inderdaad ook altijd :puh: .

TBBT en That 70's show heb ik allemaal al gezien en Friends vind ik niet zo heel veel aan. Zal dat How I met your mother eens proberen ^^.

Btw Mathijs, probeer Breaking Bad eens. Het is geen maffia serie ofzo maar het is een verdomt goede misdaad serie met ook wel wat humor erin zo nu en dan, zeker een aanrader ;) .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...