Joowsj Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik ging met haar uit eten daar aan het strand....maar ze vond het niet leuk...maar ik zag er een safehouse staan dus ik dacht ik koop hem en ineens was ze weg!! waar is ze nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Misschien werd automatisch de date beeindigd? Misschien kan je proberen opnieuw naar haar huis toe te gaan en kijken of ze er is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik ging met haar uit eten daar aan het strand....maar ze vond het niet leuk...maar ik zag er een safehouse staan dus ik dacht ik koop hem en ineens was ze weg!! waar is ze nu? Dan laat je haar achter als je een safe huis gaat kopen. Ik denk of:Ze is weer gewoon thuis. Of ze wacht nog steeds op je(ergens). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 even kijken of ze thuis is hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 even kijken of ze thuis is hoor... Als je een actie onderneemt tijdens de date is er vervolgens kans op dat het beindigd word. Ze is wel nog thuis hoor normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 maybe is ze wel ontvoerd maar ff serieus ik denk dat je (als de date niet succesvol is geweest) ze gewoon weer thuis is als je haar niet thuis heb gebracht denk er wel om het makkelijkste is om steeds naar de bar te gaan ten noordwest van haar huis als je daar steeds naartoe gaat kan je geen mislukte date hebbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ the mafia with Andromada Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 als ze niet thuis is kun je haar misschien ook gedumpt hebben.... ik heb dat gehad met mischelle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Madd Dogg Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 LOL ze is bij mij vermoord door de ballas gang................. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ze is gewoon thuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Je kunt ook gewoon op je kaartje kijken of het hartje er nog op staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 LOL ze is bij mij vermoord door de ballas gang................. :lol: Lol, bij mij ook ja :lol: " Let's do a drive-by " werd ze zo uit de auto gesleurd door een balla.... knallen ze haar neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Lol, bij mij ook ja :lol: " Let's do a drive-by " werd ze zo uit de auto gesleurd door een balla.... knallen ze haar neer Ik heb zo'n new game gestart en daar alle special outfits proberen op te krijgen... Dan weet je ook ineens hoe die er uit zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik doe niks aan mn vriendin, misschien later, als ik me ga vervelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 De kans dat ze gewoon weer thuis is , is heel groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 had ik ook een keer.. zo rend dan gewoon terug naar huis... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.