Jump to content

Nieuwe televisie


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Eindelijk maar toch zijn mijn ouders het met me eens om de oude CRT-TV in de woonkamer te vervangen.Het budget is vrij ruim, en ik vroeg me af of jullie me wat konden helpen een nieuwe TV te zoeken. De TV zal gebruikt worden in de woonkamer.

Budget: €1000,-, hooguit €1200,-.

Resolutie: 1080P (full HD)

Opmerkingen:

  • Er moet een (digitale) HD ontvanger bij komen. Volgensmij zit dit tegenwoordig al vaak ingebouwd, maar extern is ook prima.
  • Bij deze prijsklasse zit ik ook sterk aan een 3D-optie te denken. Het is niet heel erg nodig, maar het zou wel mooi zijn.
  • Ik zou ook het lieft op z'n minst LCD hebben, LED is natuurlijk nog beter.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat jullie een idee hebben van wat we willen.

Jarno aka GTA Master 1,

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn tegenwoordig zoveel televisies, in alle kleuren en smaken die je kan verzinnen, en zelfs met de eisen die jij stelt blijven er nog heel veel over. Heb jij (of je ouders, ik neem aan dat zij ook wel enige inspraak hebben ;)) zelf al op een vergelijkingssite gekeken? Kijk eens op Vergelijk.nl, Kieskeurig.nl of een van de vele andere sites. En als je dan zo'n beetje weet wat je wilt, zet je dat op papier en ga je naar een winkel als Media Markt en laat je je daar informeren, kan je meteen de verschillen bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga na de mediamarkt?. een tv is gewoon een tv? elk merk wil beter zijn dan het andere. en in die prijsklasse heb je allemaal top modellen. het is niet allemaal zo specifiek als een computer. Tis maar een tv :engel:

Wij doen met een TV vaak wat langer dan een PC. En tuurlijk kan elke werkende TV gewoon normaal ontvangen, maar omdat het een smak geld is, heb je dan natuurlijk ook graag het beste voor dat geld. Er zit wel degelijk verschil in kwaliteit en technieken van televisie's. We zullen ook zeker nog wel lang wat winkels gaan (MM zit niet in de buurt), maar het is dan al wel fijn om wat georiënteerd te zijn, in plaats alleen wat verkooppraatjes aan te horen.

Zat je ook nog aan een merk te denken? En hoeveel inch?

Ik heb niet echt een voorkeur naar 1 bepaald merk. Zolang het maar een A-merk is (Een bekend merk). Zelf vind ik Sony (Bravia), Philips (Ambiligth), Samsung (Prijs) vooral interessante merken, maar we staan ook helemaal open voor andere (bekende) merken. Aantal inch is een beetje lastig te zeggen. Mijn ouders willen wel een beetje een grote TV, maar ze willen ook weer niet een balachelijk grote TV. Ik denk dus ergens rond de 50.

Er zijn tegenwoordig zoveel televisies, in alle kleuren en smaken die je kan verzinnen, en zelfs met de eisen die jij stelt blijven er nog heel veel over. Heb jij (of je ouders, ik neem aan dat zij ook wel enige inspraak hebben ;)) zelf al op een vergelijkingssite gekeken? Kijk eens op Vergelijk.nl, Kieskeurig.nl of een van de vele andere sites. En als je dan zo'n beetje weet wat je wilt, zet je dat op papier en ga je naar een winkel als Media Markt en laat je je daar informeren, kan je meteen de verschillen bekijken.

Tuurlijk hebben mijn ouders inspraak :puh: . Maar ze hebben mij aangewezen om een goede TV op te zoeken, aangezien ik de enigste in het huis ben die niet zo a-techisch is :7 .

En zit inderdaad al wat op vergelijkingssites te zoeken en reviews te bekijken. Was idd ook het idee om dan die op te gaan zoeken in het echt. Maar hulp is altijd gewenst :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...