Jump to content

From Dust

GuitarGuy666

Recommended Posts

Geplaatst:

From Dust

Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Genre: Simulatie, avontuur

Platforms: Xbox, PC, PS3

Aantal spelers: 1

Release: 17 augustus 2011

Demo: nee

Website: Klik

In from dust, speel je de god van een eiland, waar inboorlingen op wonen.

Ze roepen je op, omdat ze je hulp nodig hebben, om door een poort te komen.

Je moet in het spel zorgen dat de inboorlingen overleven. Als er een

overstroming komt, moet je zand oppakken, en ermee de dijken verhogen,

en als er te veel zand is, moet je water erop gooien. en om rotsen te maken,

pak je lava op. Zo kun je je eigen wereld creëren.

screens en media

from_dust_s_002_island.jpg

from-dust-pc-1310372558-038.jpg

fromdust.jpg

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en er was nog geen topic over deze game, dus niet gaan zeuren :cya:

supergtagamer

Geplaatst:

Ik ben niet echt fan van 'god-games', maar ik zag een recensie over dit spel toevallig staan in mijn favoriete PC tijdschrijft (Clicx Magazine), dus het is waarschijnlijk wel het proberen waard. Ben nu even aan het downloaden (shame, shame) om te kijken of het wat is. Als het iets tof is koop ik het spel nadien misschien wel.

Geplaatst:

Ik heb de game ook, en ik moet zeggen dat hij echt traag op gang komt. Filmpjes zijn wat saai en lang, maar eens je door het begin bent, wordt het wel heel leuk. Het is eigenlijk niet echt een god game, je kan alleen materialen oppakken en weer neerzetten. Het doel is iedere keer om je stam naar de andere 3(?) totems te laten gaan en daar een dorp te stichten. Als je deze allemaal hebt kan je door een soort van doorgang gaan, naar het volgende level. Het is natuurlijk niet zo gemakkelijk, je moet een waterstroom stoppen (soms echt a hell of a job), een weg maken met zand, en ondertussen gebeuren er ook allerlei rampen zoals tsunamis, die je blokkeert door in het eerste tsunami level een van de leden van de stam een scroll ofzoiets gaan halen, en dan terug naar de totem te gaan (zeer spectaculair daarna), of de levels daarna door met lava een stenen muur te maken. Eigenlijk heeft het iets weg van een puzzel-game.

Geplaatst:

Ik heb het net even gespeeld en het is wel leuk, maar soms wel moeilijk en op sommige vlakken ronduit frustrerend. Een vulkaan die uitbarst terwijl je net alle rommel van een tsunami hebt opgekuist werkt wel op de zenuwen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...