PrioX Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Naar een lange tijd dezelfde signature te hebben gehad vind ik het nu tijd voor een nieuwe. Aangezien ik helemaal weg ben van New York zou graag een signature willen met daarin alle bekende gebouwen uit New York. Denk hier bij aan de Twin Towers (WTC), Epire State Building, Chrysler Building etc. Type: Signature Stijl: New York Grootte: 500x150 Voorbeeld: - Tekst: PrioXCoMBo (in de linker hoek) New York (in de rechter hoek) Rand: - Kleuren: Maak er wat kleurrijks van Render (optioneel): - Extra (optioneel): Ik zou het erg op prijs stellen als iemand een mooie signature voor mij zou willen/kunnen maken. Alvast bedankt! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik wil hem voor je doen Reageren
PrioX Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik wil hem voor je doen Ik ben benieuwd! Veel succes en bedankt! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 september 2011 Rapport Geplaatst: 3 september 2011 [img=http://i54.tinypic.com/2ytpngh.png] Ikzelf kan hem nog altijd aanpassen als je dat wilt Reageren
PrioX Geplaatst: 3 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2011 De basis is perfect! Alleen ik zou toch liever wat meer bekende gebouwen zien in plaats van de Skyline. Gebouwen zoals de Twin Towers die ik er absoluut in wil hebben. Als je dat zou willen/kunnen aanpassen is hij goed! :$ Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Regel ik voor je, maar niet vandaag, omdat ik mijn verjaardag vier Reageren
PrioX Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Lukt het nog een beetje? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Het begint wat lang te duren dus ik heb zelf wat voor je geprobeerd, Priox, je ziet maar of je hem goed vind [center][img=http://i844.photobucket.com/albums/ab10/FlashTekSz/PrioxSig.jpg][/center] Reageren
PrioX Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Hij ziet er perfect uit! Bedankt, dat is wat ik zocht! supergtagamer, toch bedankt! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 graag gedaan, maar het duurde lang vanwege school en huiswerk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.