azlef Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Hoi zoals juili al in de titel konden lezen is mijn internet te traag vroeger was hij nog snel. Als ik een youtube filmpje wil bekijken dan duurt een vidieo van 1 min zeker een halfuur. Kan iemand mij de reden vertelen waarom mijn internet zo traag is en weet iemand ook een programa waar door mijn internet sneler word. Reageren
Woody268 Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 heb je dat alleen bij filmpjes van youtube? Reageren
Proliner Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Hoe zit je netwerk inelkaar heb je de laatste tijd iets aan veranderd? ADSL of modem? Draadloos? Reageren
azlef Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 heb je dat alleen bij filmpjes van youtube? nee niet alleen op youtube maar ook op vele site's zoals gta forum en facebook en ... en ik heb niks verandert behalven het poort van een programa maar daarbuiten niks denk ik Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik heb ook last van sloom internet, ik kan niet eens gamen, wat is je provider? Reageren
azlef Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 (bewerkt) mijne is belgacom en ik kan ook bijna nie gamen owja en men vader denkt mischin te verandre naar telenet Bewerkt: 31 augustus 2011 door azlef Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Hmm ik ben Nederlands, maar ik heb van andere mensen begrepen die ook Belgacom, hebben ook sloom internet hebben. Reageren
azlef Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 (bewerkt) Hmm ik ben Nederlands, maar ik heb van andere mensen begrepen die ook Belgacom, hebben ook sloom internet hebben. traag en ook vrij duur terweil telenet goedkoop en snel is ik vraag me ijgelijk wel af waarom belgacom zo duur is owja en weet iemand al een oplosing Bewerkt: 31 augustus 2011 door azlef Reageren
Woody268 Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 mijne is belgacom en ik kan ook bijna nie gamen owja en men vader denkt mischin te verandre naar telenet Ik ben bij telenet. Niet veel slechts over te zeggen enkel dat soms youtube traag laad met telenet maar dat komt niet zo veel voor. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Belgacom is gewoon troep stap anders over naar Numericable 100x beter Reageren
azlef Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Belgacom is gewoon troep stap anders over naar Numericable 100x beter Numercable ken ik niet Reageren
Woody268 Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik weet niet waar je woont maar numericable is enkel actief in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Anderlecht, Brussel, Sint-Jans-Molenbeek, Sint-Joost-ten-Node, Laken, Haren, Neder-over-Heembeek en Watermaal-Bosvoorde) en in het Vlaams Gewest enkel in de gemeenten Wemmel en Drogenbos. Reageren
azlef Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik weet niet waar je woont maar numericable is enkel actief in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Anderlecht, Brussel, Sint-Jans-Molenbeek, Sint-Joost-ten-Node, Laken, Haren, Neder-over-Heembeek en Watermaal-Bosvoorde) en in het Vlaams Gewest enkel in de gemeenten Wemmel en Drogenbos. ow ik woon in Hamme een plaats in Oost-vlanderen Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ah weet ik veel heb ik van een vriend gehoord die in Brussel woont xD ik woonde zelf eerst in NL en nu in Frankrijk Reageren
azlef Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 ja MOOI MET al dat internet maar ik weet nog steets geen manier voor sneller internet kan iemand me helpen plz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.