Jump to content

traag internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi zoals juili al in de titel konden lezen is mijn internet te traag vroeger was hij nog snel.

Als ik een youtube filmpje wil bekijken dan duurt een vidieo van 1 min zeker een halfuur.

Kan iemand mij de reden vertelen waarom mijn internet zo traag is en weet iemand ook een programa waar door mijn internet sneler word.

Geplaatst:

heb je dat alleen bij filmpjes van youtube?

nee niet alleen op youtube maar ook op vele site's zoals gta forum en facebook en ...

en ik heb niks verandert behalven het poort van een programa maar daarbuiten niks denk ik

Geplaatst: (bewerkt)

mijne is belgacom en ik kan ook bijna nie gamen owja en men vader denkt mischin te verandre naar telenet

Bewerkt: door azlef
Geplaatst:

Hmm ik ben Nederlands, maar ik heb van andere mensen begrepen die ook Belgacom, hebben ook sloom internet hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm ik ben Nederlands, maar ik heb van andere mensen begrepen die ook Belgacom, hebben ook sloom internet hebben.

traag en ook vrij duur terweil telenet goedkoop en snel is

ik vraag me ijgelijk wel af waarom belgacom zo duur is

owja en weet iemand al een oplosing

Bewerkt: door azlef
Geplaatst:

mijne is belgacom en ik kan ook bijna nie gamen owja en men vader denkt mischin te verandre naar telenet

Ik ben bij telenet. icon_mrgreen.gif

Niet veel slechts over te zeggen enkel dat soms youtube traag laad met telenet maar dat komt niet zo veel voor. blij.gif

Geplaatst:

Ik weet niet waar je woont maar numericable is enkel actief in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Anderlecht, Brussel, Sint-Jans-Molenbeek, Sint-Joost-ten-Node, Laken, Haren, Neder-over-Heembeek en Watermaal-Bosvoorde) en in het Vlaams Gewest enkel in de gemeenten Wemmel en Drogenbos.

Geplaatst:

Ik weet niet waar je woont maar numericable is enkel actief in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (Anderlecht, Brussel, Sint-Jans-Molenbeek, Sint-Joost-ten-Node, Laken, Haren, Neder-over-Heembeek en Watermaal-Bosvoorde) en in het Vlaams Gewest enkel in de gemeenten Wemmel en Drogenbos.

ow ik woon in Hamme een plaats in Oost-vlanderen

Geplaatst:

Ah weet ik veel heb ik van een vriend gehoord die in Brussel woont xD ik woonde zelf eerst in NL en nu in Frankrijk :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...