MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 (bewerkt) Nvm, verwijder dit topic maar! Bewerkt: 31 augustus 2011 door MegaPilot Reageren
Sublime Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Nvm, verwijder dit topic maar! Als je GTA IV op een laptop speelt wordt hij toch warm hoor, daar kan je helaas niet veel aan doen Misschien wat meer open ruimte of zon raar laptop plateua, maar wat ik doe is meestal gewoon een blokje onder mn laptop zetten zodat hij ook van de onderkant gekoeld wordt Reageren
danny24 Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 er bestaat wel extern cooler voor laptop het is een grote ventilator die onder je laptop past en aansluiten via usb . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Ik had een vraag over een laptop koeler, maar het antwoord heb ik dan zelf gevonden. Ik ga voor deze koeler gaan trouwens. Nu steunt m'n laptop voorlopig op 4 woordenboeken om toch een paar graden Celsius te zakken tijdens games. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 september 2011 Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Die is wel duur hoor :O, Er zijn er ook voor 20,- en 30,- Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Ja, maar die zijn niet zo goed. Of ik moet online kopen wat ook niet echt een gemakkelijke optie is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.