MaxVito Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Hallo, Ik ben bezig met een auto te modden voor GTA SA. Ik wil er een brandweerauto van maken. Maar ik zit met een probleem. Er is geen afbeelding van de buitenkant, er staan geen letters op dus je kunt hem in allerlei kleuren spuiten. Hoe kan ik hem die brandweer strepen geven met een afbeelding in TXD Workshop? Moet ik daarvoor met 3DSMax gaan werken? Ik hoor het graag! Mvg, Max Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Als je echt met model wilt werken moet je 3ds max gebruiken, maar met txd workshop kan je de .txd bestanden aanpassen. Je opend een .txd, daarna export je de laag die je wil editen in een .png, die kan je met photoshop of iets anders aanpassen. Daarna import je de aangepaste .png weer en sla je de txd op. Reageren
MaxVito Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2011 (bewerkt) Dat snap ik. Maar er is geen afbeelding van de buitenkant. Je kan de auto in allerlei kleuren spuiten. Hoe kan ik een afbeelding voor de buitenkant maken? Moet ik dan een template gaan maken? Mvg, Max Bewerkt: 1 september 2011 door MaxVito Reageren
MaxVito Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Ben er uit alleen weet iemand een tutorial voor zmodeller hoe ik een template kan maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.