S.Knoop Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Is er nog geen patch te vinden waardoor je nederlandse ondertiteling krijgt? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Nee, die is er niet. Sommigen zijn er al aan begonnen maar hebben waarschijnlijk ontdekt dat GTA IV een immens groot spel is en dat vertaal je niet op 1 2 3. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Ik ben bezig met GTA SA nederlands te maken. De link is >>> Door Hanneswasco: Link verwijderd, reclame maken voor je eigen website is niet toegestaan. Het gaat hier trouwens over GTA IV, en niet San Andreas.<<< Reageren
S.Knoop Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Hey, Bedankt voor de reacties. Hoef ik ook niet te gaan zoeken nu ik dit weet. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Ik ben bezig met GTA SA nederlands te maken. De link is >>> Door Hanneswasco: Link verwijderd, reclame maken voor je eigen website is niet toegestaan. Het gaat hier trouwens over GTA IV, en niet San Andreas.<<< Volgens mij bestaat dit al voor Grand Theft Auto: San Andreas, zelfs op dit forum? OT: Ik heb dit gevonden: Klik Hij zegt wel dat het nog niet helemaal klaar is, maar zo heb je al een gedeeltelijke Nederlandse GTA. Alhoewel dat soms misschien flink irritant kan zijn Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 (bewerkt) Ik zelf heb ook een groot deel gemaakt meer als die link, ik heb verschillende dingen vertaald maar niet alles even goed ik geef toe er zitten wat fouten in maar ik heb telkens alles afgemaakt waar ik mee bezig was behalve de intro. Link volgt... EDIT: Mijn vertaling 8 sterren niet slecht dus, de lijst is niet geupdate dan dat er op staat Bewerkt: 10 september 2011 door bassieboy35 Reageren
norik Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 ik denk dat hier wel een slotje op mag want het is duidelijk nee dus je kan hier aleen maar bumben dus Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 ik denk dat hier wel een slotje op mag want het is duidelijk nee dus je kan hier aleen maar bumben dus Serieus? Misschien heeft nog iemand anders een vraag hierover, of is iemand hier mee bezig en al bijna klaar. Natuurlijk zijn er wel mensen zoals jij die topics op deze manier gaan "bumben". Reageren
norik Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 ik denk dat hier wel een slotje op mag want het is duidelijk nee dus je kan hier aleen maar bumben dus Serieus? Misschien heeft nog iemand anders een vraag hierover, of is iemand hier mee bezig en al bijna klaar. Natuurlijk zijn er wel mensen zoals jij die topics op deze manier gaan "bumben". ik denk dat ik zake met slotjes aan de moderators overlaat Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Doe dat dat ook in het vervolg. Je spreekt jezelf nogal tegen door eerst over slotje te beginnen, en dan te stellen dat je het aan de crew overlaat. Gelieve verder ontopic te blijven. @ Bassieboy35: Als het je eigen mod is, waarom biedt je hem hier dan niet aan voor de database? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Euh ja er moest een kladblok bestand bij, dat je als winrar bestand moest maken maar dat kon ik niet Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Vraag daar dan even hulp bij in het modding forum, jôh! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.