Recruut Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 heey, als ik in gta eflc 3 boduguards spawn met simple native trainer. en ik stap in een auto met 2 plaatsen blijfen er twee staan dat is logiesch. maar ik zoek een mod dat als ik nog een voertuig cheat dat die andere twee dan in dat voertuig gaan zitten en mij volgen, of in de dichtsbijzijnde auto stappen. kan iemand mij helpen want ik wil dus dat als ik in een airtug stap (dat is bij mij nu een go-kart) en ik cheat nog een paar go karts (airtugs) dat hun daar in zitten en ze mij volgen. voor een filmpje. alvast bedankt, Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Dit zal helemaal niet met een cheat gaan. Hiervoor moet je zelf gaan modden en programmeren. Misschien wilt iemand het voor je doen, maar ik heb er geen verstand van. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Topic verplaatst naar het Modding forum, aangezien dit hier in IV: General niet helemaal thuis hoort. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 (bewerkt) Lol die optie zit al in SNT. Bodygaurd follow on car of zo in het Ped spawn menu ff op enable zetten Voor dit filmpje heb ik dat ook gebruikt: Bewerkt: 1 september 2011 door Luzhin2.4 Reageren
Recruut Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2011 (bewerkt) Lol die optie zit al in SNT. Bodygaurd follow on car of zo in het Ped spawn menu ff op enable zetten Voor dit filmpje heb ik dat ook gebruikt: heey bedankt ik ga het zo ook ff bij mij proberen nice video trouwens Bewerkt: 1 september 2011 door Njfokke Reageren
Recruut Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Lol die optie zit al in SNT. Bodygaurd follow on car of zo in het Ped spawn menu ff op enable zetten Voor dit filmpje heb ik dat ook gebruikt: heey ik zag in jouw ghost-rider filmpje dat je rockstar video editor heb gebruikt. maar welke versie van gta iv heb je dan want ik heb geen gta iv maar gta eflc versie 1.1.2.0. en als ik dan de video editor gebruik en ik heb een leuk stunts filmpje gemaakt en ik wil hem opslaan in 720p of web dan zegt hij (dat ik niet de juiste middelen heb om opteslaan) <--in het engels weet jij er mischien wat voor want ik wil wel de simple native trainer en het liefst ook rockstar video editor. Reageren
Recruut Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2011 hier is het filmpje waarom ik die functie nodig had. hopelijk is hij een reactie en groenduimpje waard dus abboneren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.