gta-krc-lover Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Hey, Kan iemand voor mij de vliegschool en de daaropvolgende missie N.O.E. doen? De vliegschool zelf zou al mooi zijn, maar allebei nog beter :-) Dank bij voorbaat! Missie(s):Flightschool (hoeft niet allemaal goud) en N.O.E. Cheaten: Nee Versie: 2.0 Overig: N.O.E. hoeft niet, maar zou geweldig zijn ;-) GTASAsf2.b
Hanneswasco Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Learning To Fly - Mission Passed! Respect+ Flying Skill+++ Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen op Verdant Meadows (alles goud) N.O.E. - Mission Passed! + $15 000 Savegame:
gta-krc-lover Geplaatst: 2 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Blijkbaar is er iets misgelopen... Als ik de safegame open, start het spel gewoon helemaal vanaf het begin opnieuw.
NandroDavids Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Blijkbaar is er iets misgelopen... Als ik de safegame open, start het spel gewoon helemaal vanaf het begin opnieuw. Ik denk dat het te maken heeft met de verschillende versies van San Andreas en dat Hanneswasco de savegame wellicht niet door de converter heeft gehaald. Dat heb ik nu even voor je gedaan. Probeer de savegame hieronder eens GTASAsf2.b
gta-krc-lover Geplaatst: 3 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Ja dat zal het geweest zijn, het werkt nu :-) Bedankt beiden!
Recommended Posts