Jump to content

Expeditie Robinson 2011

NandroDavids

Recommended Posts

Voor de dertiende editie van de avontuurlijke RTL 5-realityserie ‘Expeditie Robinson’, te zien vanaf donderdag 1 september, reizen zestien bekende survivors af naar een nieuwe locatie in het noordoosten van de Filipijnen. Deze exotische plek lijkt de hemel op aarde voor de deelnemers, maar niets blijkt minder waar. Meteen de eerste dag raast een cycloon over het eiland en wanneer een regenbui vervolgens drie dagen aanhoudt, zijn ze ervan overtuigd dat ‘hel op aarde’ bestaat.

Te midden van al het Filipijnse natuurschoon bevindt zich een opvallende plek die deze expeditie nieuw en bepalend is: een spookachtige grot zo groot als een kathedraal, aardedonker, vies vochtig en …vol vleermuizen. Een gevreesde verblijfplaats voor alle kandidaten. Waarom? Dat wordt in de eerste aflevering gelijk duidelijk.

Ook nieuw - en zeker zo bepalend - zijn de immuniteitsmunten. Op de eerste dag zijn er vijf per persoon te bemachtigen. Elke munt die op de eilandraad wordt ingezet, zorgt ervoor dat één stem op die persoon vervalt. Gevolg: onder elke stemming ligt een bom. Wie zet zijn of haar munten in en op welk moment? Niemand is zeker deze expeditie en wie normaal zonder pardon naar huis zou worden gestuurd, heeft nu nog een kans om te blijven door munten tevoorschijn te toveren. Het rekenen kan dus beginnen.

De VIPS gaan ook dit seizoen weer volledig met de billen bloot. Acteren of de schijn ophouden is onder deze barre omstandigheden onmogelijk. Sommige sterke spelers sneuvelen en hebben dat pas door als het al te laat is. Zwakkere, maar slimme, spelers komen verder dan iedereen voor mogelijk had gehouden. Sommigen worden keihard aangepakt, anderen op handen gedragen. Eén ding is duidelijk: ‘Expeditie Robinson 2011’ raakt zowel de BN’ers als de BV’ers tot op het bot.

Bron: rtl.nl

[table=header]Deelnemers

Katerine Avgoustakis (BEL)

Anne de Baetzelier (BEL)

Sipke-Jan Bousema (NL)

Tanja Dexters (BEL)

Niko van Driessche (BEL)

Sylvia Geersen (NL)

Lauretta Gerards (NL)

Kobe van Herwegen (BEL)

Dominique "Do" van Hulst (NL)

Freddy de Kerpel (BEL)

Nicolas Liébart (BEL)

Patrick Martens (NL)

Deborah Ostrega (BEL)

Esther Schouten (NL)

Jochem Uytdehaage (NL)

Sascha Visser (NL)[/table]

Vanaf 1 september iedere donderdag om 20.30 uur op RTL 5 en vanaf 5 september iedere maandag om 21.45 uur op 2BE.

Ze hebben wel weer de minder bekende BN'ers en BV'ers weten te vinden, wat mij betreft. Alleen Sipke-Jan, Do, Jochem en Sascha kende ik enkel bij naam. Bij de introductie van de deelnemers, afgelopen zondag, herkende ik ook Esther en Nicolas. Voor de rest allemaal onbekenden. Maar goed, dat maakt het programma er voor mij niet minder om: van mij mogen ze ook allemaal onbekende mensen als deelnemers hebben. Zo lang het spel maar gespeeld wordt :)

Wie gaat er kijken? En van wie verwachten jullie het meest in deze editie?

Zo op het eerste oog zijn voor mij Esther en Jochem de favorieten, puur omdat zij een sportverleden hebben. De Belgen ken ik niet goed genoeg om over te oordelen.

Delen op andere websites

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

12

• NandroDavids

5

• NickOwnage

5

• Jimmiefitz

5

Ik kijk deze serie al sinds ik een jaar of 10 was, en natuurlijk zal ik ook dit seizoen gaan volgen. Ergens ben ik het wel met Nandro eens dat ze veel onbekende BN'ers en BV'ers hebben uitgekozen, maar degenen die ik dan wel ken zijn er niet minder om. Vooral Sipke-Jan, Do, Patrick en Nicholas vind ik erg leuke deelnemers. Aangezien Nicholas zich bij deze aflevering alweer ontpopte tot 'mr. Robinson' (:puh:) denk ik dat hij het nog wel is ver kan schoppen, vooral omdat hij ook erg charismatisch is. In ieder geval ziet het er naar uit dat het een leuk seizoen gaat worden! :)

Delen op andere websites

Ik heb het opgenomen. Dit valt telkens tegelijk met House en dat wil ik ook niet missen. Verder vind ik dat ER soms een beetje uitgekauwd is. Heel vaak de zelfde spellen enzo.. Ik moet zo naar de Tandarts en als ik terugkom ga ik ER kijken. Ik ben benieuwd. :klap:

Delen op andere websites

Ik kijk al een paar jaar met veel plezier. Maar dit jaar wordt het pijnlijk duidelijk dat de BN'ers en BV'ers nu toch echt op beginnen te raken. Een paar namen die voor mij bekend zijn, maar het overgrote deel van de deelnemers zeggen me niks. Maakt op zich niet heel veel uit natuurlijk, maar toch. Heb gisteren nog niet gekeken, dat ga ik zometeen maar eens doen.

Delen op andere websites

Heb dit nooit eerder gekeken, Maar nu ik weet dat het zich op de Filipijnen afspeelt, ga ik misschien toch wel kijken, Qua locatie is het uitermate geschikt voor een Expeditie Robinson, Ben er in mijn leven nu iets van 5 keer geweest.

Delen op andere websites

Van de BN'ers ken ik niemand, maar van de bv'ers ken ik Nicolas Liébart, Freddy de Kerpel, Kobe van Herwegen, Niko van Driessche, Tanja Dexters en Anne de Baetzelier voor mij zijn ze wel bekend. puh2.gif

Bewerkt: door woody268
Delen op andere websites

Ik ken ook geen BN'er (als dat Bekende Nederlander betekent?) :puh:. Maar goed, de meeste BE'ers zeggen me wel iets.

Ik zag de reclame ervan gisteravond op tv op VTM (werkt samen met 2BE) xD. Ik zou het graag kijken, maar ik denk dat ik het dan meestal gewoon zal moeten opnemen, want meestal wordt dat uitgezonden als er nog iets anders is wat ik graag wil kijken. Dat had ik vorig seizoen wel vaak.

Delen op andere websites

Maar neem nou die Nicolas Liebaert. Die vent is puur en alleen bekend omdat hij als schoonzoon van Jean-Marie Pfaff een rolletje in die realityserie heeft gekregen. Ik bedoel, die man heeft verder geen enkel noemenswaardig talent. En dat noemen ze dan een Bekende Vlaming. Of zie ik iets over het hoofd?

Delen op andere websites

Da's ook waar. Ik ken ze natuurlijk niet allemaal van België, maar ik denk dat die Freddy de Kerpel dan weer wel een goede tegenstander is. Volgens mij is ie bokser of zo, dus hij zal wel wat kracht hebben om bv. te helpen met het bouwen van een schuilplaats oid.

Delen op andere websites

Mijn moeder heeft het weer opgenomen en ik ga zo weer met haar kijken. Ik vind dit wel een leuke groep vooral die Topmodel doe zo dom is vind ik gewoon weg ge-wel-dig! :D Ik ken van voor de Expeditie al: Patrick (Nickelodeon) Sipke-Jan (Kinder Expeditie) en verder zo niemand..

Delen op andere websites

Do (zangeres, errug leuk), Laurette (ONM, ik keek met m'n vrouw mee hoor ;)), Sascha (diverse tv-series en TMF), Jochem (2-voudig olympisch kampioen schaatsen) en Esther (boksen) kende ik wel, maar het zal de leeftijd zijn.

Ik ben trouwens wel benieuwd of Sipke-Jan nog terugkeert, hij maakte een lekkere smak.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...