Jump to content

Expeditie Robinson 2011


NandroDavids

Recommended Posts

Ik kende de Nederlandse deelnemers bijna allemaal, al vindt ik de toevoeging Bekende Nederlander bij sommigen wel iets overdreven. Maar goed, de spoeling wordt steeds dunner dus je moet steeds verder afdwalen in de sterrenkantines om nog vers vlees te vinden. Het is wel weer een leuke serie aan het worden en ik kijk er weer graag naar iedere donderdag. Sipke Jan komt nog wel terug denk ik, ik ben geen arts maar volgens mij is die enkel niet gebroken....:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    12

  • NandroDavids

    5

  • NickOwnage

    5

  • Jimmiefitz

    5

Ik spoiler wel even als iemand het nog niet gezien heeft xD.

Ik heb vrijdagavond (had het opgenomen) de hele eerste aflevering gezien, en vond hem wel goed. Ik was wel verrast toen ik zag dat Nicolas (van De Pfaffs) eigenlijk nog wel een van de beste deelnemers is, zo lijkt het iig. Hij kan al vissen, hij eindigde eerste bij die proef in die grot enz., en hij hielp toch ook nog mee met de hut etc.

Wel grappig hoe het gele team eigenlijk een veel beter kamp hebben dan het rode team, maar ja, waarschijnlijk zal daar wel in een van de komende afleveringen meer duidelijkheid inkomen.

Maar ja, nu zit iedereen nog wel vol energie, tegen het einde zal dat alweer wat minder zijn denk ik.. en dan ook nog die regenbui in het begin. Da's waarschijnlijk een voorteken of zo :puh:

Blijkbaar is de tweede aflevering al wel uitgezonden geweest in NL (vermits het iedere donderdag in NL is, en iedere maandag in BE, dus ik zit nog een aflevering achter misschien xD).

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

gespoilerd antwoord:

Dat was juist best wel slim namelijk hij kreeg de stemmen, dan konden ze ook wat terug verwachten. Dat eiland met die boot stukken is ook niet veel soeps iedereen vertrekt :puh:

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Freddy is wat mij betreft de grootste zeepbel van de eeuw gebleken. De hele dag aan bomen jezelf optrekken, iedereen in de waan laten dat je nog steeds een grote sterke vent bent en dan zo presteren :bonk: Bij dat spel waarbij je je aan een paal moest vasthouden liet hij al snel los, bij het zakken sjouwen laat hij er 1 vallen. En dan vlák voor de grot uit het spel stappen (terwijl je dat ook een uur later had kunnen doen om zo een andere deelnemer te sparen). Nee, ik ben geen fan :N Maar goed, het maakt het spelletje ook wel weer boeiend zo en ik ben benieuwd of iemand het in de grot gaat uithouden. Voor alsnog is de stand: grot 3, deelnemers 0

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het helemaal mee eens. Hij deed wel heel stoer enzo, maar die keren dat het moest liet ie afweten. Terwijl het wel, volgens hemzelf, mooie proeven waren die hem op het lijf geschreven waren, jaja. Ik vond het ook wel apart dat ie werd gekozen met die switch. Maar goed, hij is weg, ik ben benieuwd wie de volgende afvaller is. Donderdag ben ik niet thuis, dus maar even opnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Wat een verrassende stemronde vandaag, zeg! Kan het aan de ene kant wel begrijpen dat een aantal Nicolas liever kwijt dan rijk waren, want ik kan het me goed voorstellen dat zo iemand op een gegeven moment bloedirritant wordt. Aan de andere kant is dit natuurlijk jammer voor de titel van Robinson, want zonder een Nicolas in de finale is die titel mijns inziens toch wat minder waard. Maar, dit soort verrassingen horen ook wel weer bij het programma en maken het leuk om naar te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was inderdaad dé verrassing van het programma. Ik had Anna verwacht, maar ook Lauretta en wellicht Jochem, maar dit echt niet. Heel jammer, want ik vond het een waardevolle en aardige deelnemer. Al snap ik wel dat zijn energie sommigen op de zenuwen ging werken......

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eigenlijk totaal geen verrassing. Patrick had bijv. al lang laten weten dat hij Nicolas irritant vond, hij is goede maatjes met Lauretta. Jochem heeft nooit iets gehad met Nicolas, dus het zat er dik in dat zij op hem zouden gaan stemmen. En dan Anne die op de sterkste stemt, dan is het klaar. Maar in dat stukje over volgende week zei Nico dat Anne het smerig gespeeld heeft dus misschien heeft zij een complot bedacht? Ik vind het wel jammer dat de sterkste eruit ligt. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...