Jump to content

Expeditie Robinson 2011


NandroDavids

Recommended Posts

Jammer dat Nicolas eruit ligt, ik vond hem de meest Robinson waardige. Niko vind ik nadat Kobe weg is veel sportiever tegenover de andere kampleden, ivm het meenemen van Esther, Nicolas en Sascha naar winnaarseiland. Hij zegt dan neem ik gewoon de 1e t/m de 4e mee die zijn geëindigd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    12

  • NandroDavids

    5

  • NickOwnage

    5

  • Jimmiefitz

    5

Daaaaaag Anne :cya: Blij dat zij er uit is, heb vanaf het begin al weinig sympathie voor haar. Die uitspraak van Jochem over eten in zijn koffer kan hem nog wel eens de kop gaan kosten; wat een sukkel, om op zo'n manier te proberen zijn eigen hachie te redden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal met je eens, begreep ook wel dat Sascha gek werd van die Engelse uitspraken de hele tijd. Ik vind wel dat ze dit keer veels te veel lieten doorschemeren bij dat voorstukje van volgende week, dat met die ruzie om complotten enzo. :N.

Link to comment
Delen op andere websites

Daaaaaag Anne :cya: Blij dat zij er uit is, heb vanaf het begin al weinig sympathie voor haar. Die uitspraak van Jochem over eten in zijn koffer kan hem nog wel eens de kop gaan kosten; wat een sukkel, om op zo'n manier te proberen zijn eigen hachie te redden.

Helemaal mee eens. Vlak voordat ze lieten zien dat Sascha zich ergerde aan al dat unnecessary English van Anne dacht ik precies hetzelfde: kap daarmee, da's irritant!

Wel weer een uitstekende cliffhanger trouwens. Kan nu al niet wachten op alle complotten die er blijkbaar gesmeed zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Had eigenlijk niet verwacht dat Lauretta er uit zou gaan, had eerder Sascha of Jochem verwacht :cab: . Maar volgens mij is ze best blij dat ze naar huis mag?

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Deze editie valt tegen. Moet je balletjes pakken en rookworst snijden voor immuniteit + je krijgt een lekkere pizza met wijn. God wat hebben ze het zwaar.

Haha, ja, ik vond de proef van vandaag ook erg tegenvallen. En dat winnaarseiland is me ook veel te luxe...ook steeds met 3 of 4 personen die daar naartoe mogen. Het is inderdaad niet zo zwaar als we gewend zijn van voorgaande edities.

Wat wél heel goed is in deze editie zijn de stemmingen met de munten. Zo'n stemming als vandaag heb ik nog niet vaak gezien. En ook volgende week wordt weer erg interessant lijkt 't :)

Link to comment
Delen op andere websites

"Drie vrouwen, drie brieven van thuis, dat wordt huilen." Inderdaad, het was om te janken :7 Niko vind ik een vuile bommenlegger, ik ben benieuwd wat het effect is op de volgende aflevering.

@Kai-ShockWave: Je moet je post even in een spoiler zetten, onze Vlaamse vrienden zien het pas volgende week ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Leuke aflevering gister, met een mooie proef. Hoewel Niko niet mijn favoriete deelnemer is, vond ik hem wel heel sterk spelen, en was hij daarmee zeker de terechte winnaar. En Jochem is er wel volledig ingetuind, maar hij begreep het wel, en dat siert hem. Hij was tenminste niet zo over de zeik als Esther vorige week, die keek alsof ze iedereen wel kon dooien.

er2011-e11-119.jpg

Ik ben benieuwd naar volgende week, het wordt steeds spannender.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg dat Jochem eruit is maar vond het wel weer een tactische naaistreek van Niko dat hij de bak van Patrick pakte, Patrick zag er uit als een professor als die ging hengelen :puh:.

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...