liltuner Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 hmmm, Mr.cortez wil jij een screenshot plaatsen? Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 Ik ben waarschijnlijk zeer irritant, maar hoe kan je screenshots plaatsen? Ten eerste, hoe maak je ze? En ten tweede hoe krijg je ze op een webpagina? Reageren
MightyDuck Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 Ik ben waarschijnlijk zeer irritant, maar hoe kan je screenshots plaatsen? Ten eerste, hoe maak je ze? En ten tweede hoe krijg je ze op een webpagina? Plz niet zo irritant doen :angry: :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 wanneer komt de volgende screen???? Reageren
MightyDuck Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 Is Cortez niet op vakantie ofzo? Anders plaats ik morgen middag een screen, ben morgen toch vrij. Reageren
Ironfist Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 nu kan ik er wel terug plaatsen,sorry dat het zoland duurde Reageren
Trax Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Is Cortez niet op vakantie ofzo?Anders plaats ik morgen middag een screen, ben morgen toch vrij. Nee, hij gaat de 27ste Reageren
liltuner Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 hahahaha,die screen weet ik. dat is in het politie bureau in dat kantoortje, waar je dat pasje op moet halen om die gast te bevrijden.! daar staat zo'n tv'tje op die archief kast Reageren
Ironfist Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 juist! doe jij de volgende ps:proficiat voor Rambo,hij heeft het topic gestart met de meeste reacties van heel gtagames.nl :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 hier ff een makkelijke screenshot want de pc versie van me gta vice city doet raar Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 natuurlijk..iedereen kan hier meedoen en dat screenshot is een beetje 8ter sunshine auto's in little havana Reageren
Ironfist Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 yep 8-ball he liltuner,als je geen screen zelf kan neme moet je ook niet gaan jatten van andere sites <_< en het is op de trap in het noorden van sunshine auto's Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 juist!doe jij de volgende ps:proficiat voor Rambo,hij heeft het topic gestart met de meeste reacties van heel gtagames.nl :lol: haha bedankt...maja je kan ook verw8ten dat hier veel racties op komen omdat het als maar door gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.